• تاریخ: ۱۴۰۱-۱۲-۱۳
  • شناسه خبر: 31571

مسمومیت ۲۹ دانش آموز دبیرستان دخترانه ولیعصر زنجان/ لزوم حفظ آرامش و هوشمندی والدین و دانش آموزان

پس از مسمومیت های سریالی در مدارس دخترانه در برخی شهرهای کشور امروز ۲۹نفر از دانش آموزان دبیرستان دخترانه ولیعصر زنجان نیز به دلیل مسمومیت به بیمارستان موسوی منتقل شدند.در حال حاضر حال عمومی دانش آموزان عادی و رضایت بخش ...

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» بر اساس اخبار منتشر شده ازصبح امروز تعدادی از دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه ولیعصر زنجان با احتمال مسمومیت به اورژانس بیمارستان موسوی زنجان منتقل شده‌اند.

طبق پیگیریهای پیام ملّت اسماعیلی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان به همراه حراست این اداره کل در حال حاضر پیگیر این موضوع بوده تا این ساعت هنوز اظهار نظری در این خصوص نکرده اند.

تقیلو،معاون دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان ضمن تایید این خبر گفت: صبح امروز تعدادی از دانش آموزان دختر دبیرستان ولیعصر زنجان با ادعای مسمومیت توسط اورژانس برای درمان به مرکز آموزشی تخصصی و فوق تخصصی آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند.این تعداد دانش آموزان تحت درمان هستند و وضعیت عمومی آنها رضایت بخش است.

تقیلو گفت: ۲۹ نفر از دانش آموزان دچار مسمومیت شده اند که حال عمومی همه آن‌ها در حال حاضر خوب بوده و روند ترخیص آنها در حال انجام است.

ابوالفضل رفیعی،معاون سیاسی و اجتماعی و امنیتی استانداری زنجان نیز در واکنش به این موضوع گفت: با توجه به شواهد و قرائن هجمه رسانه‌ای، دشمنان ایران اسلامی در صدد ایجاد اختلال در روند آموزشی و تحصیل و ایجاد التهاب روانی در جامعه هستند، لذا حفظ هوشیاری و آرامش توسط دانش‌آموزان و خانواده‌های ایشان مورد تاکید است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست