• تاریخ: ۱۴۰۱-۱۲-۱۶
  • شناسه خبر: 31653

فاز جنوبی پروژه سبزه میدان با حضور وزیر کشور افتتاح شد

فاز جنوبی پروژه سبزه میدان با حضور وزیر کشور افتتاح شد.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» احمد وحیدی وزیر کشور در مراسم افتتاح فاز جنوبی پروژه سبزه میدان اظهار کرد: این خیلی مهم است که در این پروژه از آنچه که معماری غربی محسوب میشود استفاده نشده و این باعث خوشحالی است و اینکه بتوانیم در ساخت شهرها و فضاهای شهری مفرح و زیبا با هویت ایرانی و اسلامی استفاده کنیم خیلی مهم است.

وحیدی با بیان اینکه احداث این پروژه به مساحت ۶ و نیم هکتار در مرکز شهر خودش بیانگر هماهنگی بین مردم و مسئولین است گفت: امروز شاهد بهره برداری از فازجنوبی آن هستیم که امیدواریم بخشهای دیگر آن نیز تکمیل و در اختیار مردم قرار بگیرد.

علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه احداث این پروژه با این مساحت در بافت مرکزی شهر نشانگر همکاری و هماهنگی مردم در این پروژه است گفت: ایده اولیه سبزه میدان سال ۶۸شکل گرفت و تملکات آن آغاز شد که اراضی متعلق به مردم و نهادها و دستگاه ها بود برای همین همه مردم در پروژه سبزه میدان نقش و سهم دارند.

فیروز فر گفت: این پروژه در ۶.۵ هکتار مثاحت دلرد که امروز فازجنوبی در ۳.۵هکتار با ۶۳ غرفه و دوباغ راه در عرصه جنوبی به بهره برداری میرسد و فاز دیگر این پروژه شامل باغ ذوالفقاری و قسمتهای دیگر به سرعت تکمیل خواهد شد.

شهردار زنجان افزود: طبق توافق با وزير میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور قرار بر این است که زنجان به عنوان قطب صنایع‌ دستی و سبزه میدان به عنوان ایران کوچک در صنایع‌دستی در معرفی درخدمت مردم باشد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست