• تاریخ: ۱۴۰۱-۱۲-۲۴
  • شناسه خبر: 31812

آغاز طرح نوروزی هلال احمر زنجان در ۲۵ پایگاه امدادی و پست خدمات بشردوستانه

طرح نوروزی هلال احمر زنجان امسال در ۲۵ پایگاه امداد و نجات و پست خدمات بشردوستانه در سطح استان اجرا می شود. بیش از ۳۵۰ نفر از امدادگران، اعضای جوانان و کارکنان هلال احمر تا ۱۴ فروردین سال آینده به مسافران خدمات ارائه خوا ...

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» سید قاسم موسوی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ۲۵ پایگاه امداد و نجات جاده ای و پست خدمات بشردوستانه، ۱۶ پایگاه ثابت و پنج پست موقت امدادی در جاده های استان زنجان فعال شده است.

موسوی گفت: پایگاه های موقت امدادی در عوارضی آزادراه زنجان – تبریز، در پلیس راه جاده ترانزیت زنجان – میانه، جاده خدابنده – بیجار در منطقه کرسف، گردنه قره آقاج جاده ابهر – خدابنده و قلعه حسینیه در خرم دره فعال شده است.

وی افزود: تیم های کوهستان، آنست، واکنش سریع، امداد هوایی و سایر تیم های امدادی در طرح نوروزی به صورت شبانه روزی در آماده باش کامل برای ارائه خدمات در حوادث احتمالی شده اند.

موسوی با اشاره به فعالیت ۹ پست خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی توسط اعضای جوانان گفت: این خدمات با شعار” جوانان سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی” در سطح استان خدمات می دهند.

موسوی گفت: در طرح نوروزی جمعیت هلال احمر استان زنجان بیش از ۳۵۰ نفر از امدادگران، اعضای جوانان و کارکنان هلال احمر در ۲۵ پایگاه امدادی و پست خدمات بشردوستانه تا ۱۴ فروردین سال آینده به مسافران خدمات ارائه خواهند داد.

وی همچنان تاکید کرد: شهروندان در صورت گرفتار شدن دربرف و کولاک، حوادث و بلایا می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز، برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست