• تاریخ: ۱۴۰۱-۱۲-۲۴
  • شناسه خبر: 31824

صدور شناسنامه آنی نوزادان در بیمارستان بهمن زنجان

صدور شناسنامه آنی برای نوزادان که در بیمارستان های آیت ا.. موسوی و امام حسین (ع) از دیماه و بهمن ماه سالجاری انجام می شود دربیمارستان بهمن زنجان نیز راه اندازی شد.

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» مهدی ژاله چیان مدیرکل ثبت احوال استان زنجان در مراسم افتتاح صدور شناسنامه آنی برای نوزادان در بیمارستان بهمن زنجان اظهار کرد: صدور شناسنامه آنی برای نوزادان در بیمارستان های آیت ا.. موسوی و امام حسین (ع) در دیماه و بهمن ماه سالجاری راه اندازی شد.

وی افزود: مراجعین بدون مراجعه حضوری به اداره ثبت احوال زنجان، میتوانند شناسنامه نوزاد خود را در همان روز در بیمارستان دریافت کنند.

وی افزود: همواره یکی از دغدغه های ما بر این بود که مردم با کمترین مراجعه به ادارات ،خدمات خود را در سریع ترین زمان ممکن و با سهولت تمام دریافت نمایند و در واقع این حرکت گام بلندی بسوی دولت الکترونیک است.


سرهنگ بابایی معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه مردم ما بسیار شریف و لایق دریافت بهترین خدمات هستند افزود: راه اندازی صدورشناسنامه آنی نوزادان در بیمارستان های شهر زنجان کار بسیار ارزشمندی است که میتوان این حرکت به عنوان حرکت جهادی تعبیر کرد .

گفتنی است؛ همزمان در این مراسم برای دو نوزاد تازه متولد شده شناسنامه صادر و تحویل پدر و مادر این نوزادان شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست