• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۲-۱۳
  • شناسه خبر: 32367

«صنعت حرفه چاقوسازی» درانتظار تصویب سازمان فنی و حرفه ای زنجان/ مرکز آموزش تخصصی چاقو هنوز راه اندازی نشده است

مرکز آموزشهای تخصصی چاقو که مکان آن، خانه هنرمندان خواهد بود، قرار بود که در اسفندماه سال گذشته راه اندازی شود که به دلیل عدم تخصیص بودجه تا کنون انجام نشده است. با اختصاص اعتبارلازم در روزهای آتی، تا اواخر تیرماه این ...

محمدرضا معجونی مسئول توسعه خوشه چاقوی زنجان در گفت و گو با خبرنگار«پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: اقدامات لازم برای تدوین « صنعت حرفه چاقو سازی» انجام شده است، اما هنوز تصویب نشده است. متولی آن هم سازمان فنی و حرفه ای استان است و تصویب آن باید توسط این سازمان صورت بگیرد که در حال پیگری آن هستیم .

معجونی گفت: مرکز آموزشهای تخصصی چاقو نیز که مکان آن، خانه هنرمندان خواهد بود، قرار بود که در اسفندماه سال گذشته راه اندازی شود که به دلیل عدم تخصیص بودجه تا کنون انجام نشده است .

وی افزود:در جلساتی که برای سند توسعه ملی برگزار شد مبلغی نزدیک به ۵۰میلیون تومان در اختیار سازمان صنایع کوچک قرار برای تجهیز کارگاهها اختصاص داده شد که تا پایان خرداد به خوشه تخصیص خواهد یافت که از این طریق مرکز آموزشهای تخصصی چاقو تجهیزخواهد شد و آموزش را در این مرکز شروع خواهیم کرد. آموزش ها در این مرکز به صورت سنتی است که این مبلغ برای تجهیز کارگاه کافی خواهد بود.

مسئول توسعه خوشه چاقو در زنجان با بیان اینکه در روزهای آتی در جلسه شورای راهبری این مبلغ تخصیص خواهد یافت گفت: در این صورت تا اواخر تیرماه این مرکز راه اندازی خواهد شد.

معجونی گفت: در یکسال گذشته چندین دوره تخصصی چاقو برگزار شد و تا راه اندازی مرکز آموزش تخصصی ، دو دوره دیگر نیز برگزار خواهد شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست