• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۳-۱۱
  • شناسه خبر: 32842

تجهیز ۲۳ خانه هلال در استان زنجان به تجهیزات امدادی/ راه اندازی پایگاه امداد و نجات جاده ای در مسیر ارمغانخانه به زنجان ضروری است

۲۳ خانه هلال در استان زنجان به ۲۱۸ کیلوگرم نایلون پوشش چادر، ۱۵۵ تخته پتو، ۴۰ تخته موکت، ۲۳ دستگاه چادر اسکان اضطراری و دیگر اقلام امدادی تجهیز شد.

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» حکمت اله‌هاشمی سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان در آیین افتتاح تجهیز اقلام امدادی در خانه هلال روستای سهرین اظهار کرد: بر اساس اولویت خطر پذیری خانه هلال در همه روستاهای استان راه اندازی و تجهیز خواهند شد.

هاشمی گفت: مخاطرات و کمک های اولیه به همه اهالی روستاهایی که خانه هلال دارد آموزش داده خواهد شد و سپس با سازماندهی نیروها در مرحله سوم با تمرین و برگزاری انواع مانورها، چنانچه حادثه ای در روستا یا اطراف آن روی داد به عنوان ستاد و کمک کننده اقدامات لازم انجام، تا آمادگی پاسخگویی به موقع و تاثیرگذار در امدادرسانی به آسیب دیدگان از حوادث را از طریق خانه های هلال داشته باشیم.

وی افزود: با کمک فدارسیون بین االمللی صلیب سرخ و هلال احمر، مسئولان استانی، شهرستانی، بخشداران، دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستا خانه های هلال تجهیز و در کمترین زمان بهترین خدمات را به آسیب دیدگان ناشی از حوادث ارائه دهیم. با این روش به حتم اعتماد عمومی را به معنای واقعی محقق خواهیم کرد.

هاشمی گفت: امروز ۲۳ خانه هلال به ۲۱۸ کیلوگرم نایلون پوشش چادر، ۱۵۵ تخته پتو، ۴۰ تخته موکت، ۲۳ دستگاه چادر اسکان اضطراری تجهیز شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان، برانکارد، کیف امدادی، دیلم با دسته، کلنگ با دسته، بیل با دسته هر کدام ۲۳ مورد را از دیگر تجهیزات امدادی خانه های هلال برشمرد.

هاشمی گفت: به این تجهیزات امدادی بسنده نخواهیم کرد و اقلام امدادی دیگر را پیگیری می کنیم تا روستاها غنی و قوی از این تجهیزات باشد. سرپرست بخشداری قره پشتلو نیز در این مراسم اظهار کرد: در ساختار توسعه اجتماعی و امدادی در این بخش نیازمند تجهیزات امدادی بودیم. محسن زمانی گفت: راه اندازی پایگاه امداد و نجات جاده ای در مسیر ارمغانخانه به زنجان که حادثه خیز است یکی از نیازهای ضروری این منطقه است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست