• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۳-۱۶
  • شناسه خبر: 32860

۹۵ درصد فرآورده های نفتی استان از انبار نفت شهید تندگویان زنجان تامین می شود

در حال حاضر بیش از ۹۵ درصد فرآورده های نفتی استان از انبار نفت شهید تندگویان زنجان تامین و توزیع می شود. به طور متوسط روزانه ۴ میلیون لیتر فرآورده های نفتی شامل بنزین ، نفت گاز ، نفت سفید در انبار نفت مذکور تخلیه و بار ...

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» قادر نعمتی رئیس تاسیسات و عملیات انبار نفت شهید تندگویان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۹۵ درصد فرآورده های نفتی استان از انبار نفت شهید تندگویان زنجان تامین و توزیع می شود.

نعمتی با بیان اینکه روزانه ۱۵۰ دستگاه نفتکش به انبار نفت شهید تندگویان زنجان تردد دارند گفت:عملیات اجرایی در این انبار، شامل تخلیه ، انحراف ، بارگیری و تکمیل ظرفیت فرآورده های نفتی است و به طور متوسط روزانه ۴ میلیون لیتر فرآورده های نفتی شامل بنزین ، نفت گاز ، نفت سفید در انبار نفت مذکور تخلیه و بارگیری می شود.

وی افزود: فرآورده های نفت کوره ، بنزین سوپر و گاز مایع بصورت ارسال مستقیم تامین می گردد.

نعمتی با بیان اینکه ۵ درصد فرآورده های مورد نیاز استان از طریق نفتکش های جاده پیما و از استان های همجوار همچون گیلان ، قزوین و تهران تامین و ۹۵ درصد فرآورده های مورد نیاز از خط لوله دریافت می شود گفت: تامین سوخت مورد نیاز شهرستان بیجار نیز از انبار نفت زنجان تامین می گردد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست