• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۳-۱۶
  • شناسه خبر: 32869

علی اسماعیلی در آموزش و پرورش ماند/ اکبر اوصالی عضو جدید شورای شهر زنجان شد

شورای شهر زنجان استعفای علی اسماعیلی عضو علی البدل شورای شهر را تصویب کرد و اکبر اوصالی نیز پس از قرائت متن تحلیف، عضو جدید شورای شهر زنجان شد.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان با دستور کار بررسی استعفای علی اسماعیلی عضو علی البدل شورای شهر که باید پس از استعفای انسیه ابوبصیری به شورا معرفی و رسما عضو شورای شهر می شد و همچنین تحلیف اکبراوصالی عضو جدید شورای شهر برگزار شد.

در این جلسه اکبر اوصالی متن تحلیف خود را قرائت کرد و از این پس عضو رسمی شورا خواهد بود.

علی اسماعیلی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان نیز که اولین عضو علی البدل شورا بود قانوناً باید استعفای خود را از عضویت در شورا اعلام کند و پس از اعلام رای اعضای شورا در مورد استعفای وی، در صورت تصویب می تواند در سمت مدیرکلی آموزش و پرورش استان باقی بماند.

علی اسماعیلی درتوضیح استعفای خود و عدم حضور در شورای شهر گفت: حدود دو سال است که در آموزش و پرورش استان خدمت میکنم و احساس می کنم درصورت منفک شدن از آنجا تا زمانی که تیم جدید درآموزش و پرورش استان مستقر شود زمان از دست می رود و گرنه محل خدمت موضوعیت ندارد.

حسین حوزه لوء پاک به عنوان مخالف استعفای علی اسماعیلی نیز گفت: روح قانون اساسی اهمیبت به رای مردم است و حتی اگر فردی در یک روستا با رای مردم انتخاب شود اگر این فرد برای وزرات هم در نظر گرفته شود ، برای این فرد رای مردم در اولویت است و باید همانجا خدمت کند. نظر من هم به عنوان مخالف به همین دلیل است . به رای مردم اعتقاد راسخ دارم اهمیت رای مردم خیلی بالا است بطوریکه اگر استعفای ایشان در شورا رای نیاورد ایشان باید از آموزش و پرورش استعفا دهد.

لازم به ذکر است استعفای علی اسماعیلی با رای اعضای شورای شهر و یک نفر مخالف تصویب شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست