• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۳-۱۸
  • شناسه خبر: 32875

مرکز فیزیوتراپی هلال احمر طارم فعال می شود

فیزیوتراپی هلال احمر شهرستان طارم را پس از ۹ماه تعطیلی مجدد فعال خواهیم کرد و هموطنان خدمات مورد نیاز را در این مرکز دریافت خواهند کرد.

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» حکمت اله هاشمی سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان در حاشیه تجهیز خانه هلال روستای درام طارم اظهار رکد: تا یک ماه آینده فیزیوتراپی شهرستان را برای ارائه خدمات مورد نیاز به جامعه هدف فعال خواهیم کرد.

هاشمی گفت: با توجه به اینکه راه اندازی مجدد مرکز فیزیوتراپی هلال احمر خواسته اعضای شورای اجرایی شهرستان طارم بود به جد این مهم پیگیری می شود.

وی افزود: خانه های هلال یکی از مهمترین اقداماتی بود که در جمعیت هلال احمر راه اندازی شد که در چرخه مدیریت بحران نقش و جایگاه خود را به خوبی ایفا خواهد کرد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به زلزله دلخراش سال ۶۹ طارم گفت: با توجه به حادثه خیزی این شهرستان باید نگاه ویژه ای داشته باشیم و اقدامات، فعالیت ها و برنامه های هلال احمر در شان مردمان این منطقه خواهد بود.

کبری اسدیعضو شورای اجرایی هلال احمر شهرستان طارم نیز در این آیین گفت: دختران طرح یاس می توانند در خانه های هلال روستای درام فعالیت کنند و می توانیم در خصوص ارائه آموزش ها و سازماندهی نیروها کمک کننده باشیم.

وی گفت: انتظار داریم در بخش گیلوان و چورزق نیز خانه های هلال راه اندازی و تجهیز شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست