- تاریخ: مرداد ۱, ۱۴۰۴
- شناسه خبر: 40445
راهاندازی اپلیکیشن«چشم شهروند» در شهرداری زنجان
سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری زنجان از راهاندازی اپلیکیشن اندرویدی «چشم شهروند» بهعنوان بستری نوین برای مشارکت شهروندان در ارتقای کیفیت خدمات شهری خبر داد.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری زنجان از راهاندازی اپلیکیشن اندرویدی «چشم شهروند» بهعنوان بستری نوین برای مشارکت شهروندان در ارتقای کیفیت خدمات شهری خبر داد.
به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت»- مهدی عبادتی، سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری زنجان در زنجان از راهاندازی اپلیکیشن اندرویدی «چشم شهروند» بهعنوان بستری نوین برای مشارکت شهروندان در ارتقای کیفیت خدمات شهری خبر داد.سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری زنجان با اشاره به اهمیت نقش نظارت عمومی در بهبود فضای شهری افزود: با نصب اپلیکیشن چشم شهروند، شهروندان گرامی میتوانند در صورت مشاهده هرگونه مشکل یا نارسایی شهری، مورد مربوطه را همراه با تصویر و موقعیت مکانی دقیق ثبت و گزارش کنند که این گزارشها به صورت مستقیم به واحدهای تخصصی مرتبط در شهرداری ارجاع داده میشود تا در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل اقدام شود.وی افزود: برای تسهیل در ارتباط با شهرداری، شهروندان میتوانند از سه روش اپلیکیشن چشم شهروند، تماس مستقیم با سامانه ۱۳۷ و مراجعه به وبسایت شهرداری زنجان و ورود به بخش سامانه ۱۳۷ اقدام به گزارش مشکلات کنند.عبادتی تأکید کرد: در هر یک از روشهای فوق، شهروندان پس از ثبت گزارش، یک کد رهگیری دریافت خواهند کرد تا از روند رسیدگی به موضوع مطلع شوند.سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری زنجان افزود: اپلیکیشن چشم شهروند گامی مؤثر برای تحقق شهر هوشمند، شهروند هوشیار است و ما از همه شهروندان دعوت میکنیم با استفاده از این ابزار، در مدیریت و نگهداری بهتر شهر سهیم باشند.وی یادآور شد اپلیکیشن چشم شهروند در کافه بازار و سایت شهرداری زنجان در دسترس همشهریان محترم قرار دارد.