• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۱-۰۳
  • شناسه خبر: 10747

برآیند خروجی شورای شهر زنجان تصمیم های منطقی است

پیام ملّت – شهردار زنجان برآیند خروجی شورای شهر زنجان را تصمیم های منطقی برای منفعت شهر اعلام کرد. مسیح الله معصومی در گفتگو با «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» با اعلام این مطلب گفت: شورای شهر ترکیبی از تفکرات متف ...

پیام ملّت – شهردار زنجان برآیند خروجی شورای شهر زنجان را تصمیم های منطقی برای منفعت شهر اعلام کرد.

مسیح الله معصومی در گفتگو با «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» با اعلام این مطلب گفت: شورای شهر ترکیبی از تفکرات متفاوت است و تلاش بر پیشبرد امور با همفکری و همکاری بوده است.

  1. وی با بیان اینکه در انتصاب ها مشاوره و همفکری با اعضای شورای شهر انجام می گرفت، درباره تغییر در معاونت ها و مدیران بیان کرد: هر چند در امور از مشاوره ها بهره می برم، اما هنوز عزل و نصب در سیستم شهرداری در دستور کار نیست.

شهردار زنجان در واکنش به شایعات مطرح شده درباره استفاده از مشاوران در بدنه شهرداری اظهار کرد: این افراد رقمی بابت مشاوره دریافت نمی کردند که به دلیل شائبه های ایجاد شده، همه را کنار گذاشتم.

معصومی با تاکید بر اینکه نیروی اضافه جذب شهرداری نشده است، ادامه داد: جذب هر نیرویی باید از سوی دستگاه های بالادستی به شهرداری ها اعلام شود.

به گفته این مقام شهری زنجان، هر گونه تصمیم انجام شده در شهر در ابعاد مختلف عمرانی، فرهنگی و غیره به واسطه تخصص بوده است. 

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست