• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۲-۰۴
  • شناسه خبر: 12827

ارسال اقلام فرهنگی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

پیام ملّت،زینب سودی- اقلام جمع آوری شده در امداد مردمی توسط کتابخانه های عمومی استان زنجان، جهت توزیع در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال شد. به گزارش «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» در راستای کمک به مردم سیستان و ب ...

پیام ملّت،زینب سودی- اقلام جمع آوری شده در امداد مردمی توسط کتابخانه های عمومی استان زنجان، جهت توزیع در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال شد.

به گزارش «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» در راستای کمک به مردم سیستان و بلوچستان در مناطق سیل زده، هدایای فرهنگی جمع آوری شده توسط کتابخانه‌های عمومی زنجان جهت توزیع در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال شد.

امیرعلی نیک بخش، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی زنجان در این خصوص گفت: محموله و هدایای فرهنگی اعضا و کتابداران کتابخانه های عمومی این استان شامل اقلامی چون کتاب کودک و نوجوان، اسباب بازی، نوشت افزار، لباس و همچنین موادخوراکی، پتو، وجه نقد و دیگر ملزومات مورد نیاز بود که به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال شد.

نیک بخش افزود: با اعلام پویش کمک به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان، شهروندان فهیم استان زنجان با کمک های نقدی و غیر نقدی خود، هدایای خود را به کتابخانه عمومی استان تحویل دادند. مدیرکل کتابخانه های عمومی زنجان گفت: این کار با هدف گسترش فعالیت‌های فرهنگی مشترک انجام شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست