• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۸-۱۲
  • شناسه خبر: 20035

اعطاء موافقت اصولی هتل پنج ستاره در زنجان

پیام ملّت- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: موافقت اصولی هتل پنج ستاره در شهرستان زنجان صادر و اعطاء شد.

زنجان صاحب هتل ۵ ستاره می‌شود

به گزارش« پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» امیر ارجمند با اعلام این خبر اظهار کرد: زنجان از جمله استان‌هایی که به دلیل افزایش آمار گردشگران نیازمند توسعه زیرساخت‌های گردشگری از جمله هتل است. هتل ۵ ستاره در مساحتی با برای ۱۵۰ نفر بصورت مستقیم فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

او در ادامه حجم سرمایه گذاری در پروژه های مذکور را بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال  عنوان کرد و گفت: این پروژه در مساحتی بالغ ۱۶ هزار و ۸۰۰ متر مربع اجرا می شود.

ارجمند حمایت از سرمایه‌گذاران بخش گردشگری را ضروری دانسته و تصریح کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش گردشگری، اشتغال، رفع بیکاری و ایجاد درآمد را به همراه خواهد داشت و باید همه دستگاه‌های دخیل در این امر همکاری‌های لازم را داشته باشند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان افزود:ما از همه سرمایه‌گذارانی که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری هستند استقبال کرده و تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا موانع احتمالی بر سر راه سرمایه‌گذاران را رفع کنیم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست