• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۹-۱۸
  • شناسه خبر: 20687

۸۱ واحد صنفی به علت تخلفات صنفی پلمب شد

پیام ملّت-رئیس سازمان صمت استان زنجان گفت: ۸۱ واحد صنفی به علت تخلفات صنفی پلمب شد.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت گفت: در راستای اجرای مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی واحدهای صنفی گروههای ۲، ۳ و ۴ از اول آذر ماه ، تاکنون ۹۵ درصد واحدهای صنفی مشمول استان نسبت به اجرای مصوبه و تعطیلی واحد خود اقدام نموده اند.

وی با اشاره به انجام ۱۲ هزار و ۴۶۵ بازرسی از واحدهای صنفی در ایام محدودیت‌های کرونایی افزود: این میزان در قالب ۲۸ گشت بازرسی در استان محقق گردیده است.

رئیس سازمان صمت استان زنجان یادآور شد: در این راستا ۷ هزار و ۸۸۸ اخطار کتبی و شفاهی به واحدهای متخلف داده شده است.

این مقام مسئول با اشاره به میزان پلمپ واحدها در این مدت عنوان کرد: ۸۱ واحد متخلف در طول اجرای طرح در مناطق قرمز استان پلمپ گردیدند.

فغفوری استان تصریح کرد: با همکاری و همراهی خوب اصناف در سطح استان شاهد رعایت مصوبات و محدودیت ها توسط ۹۵ درصد صنوف بودیم .

رئیس سازمان صمت استان زنجان گفت: به طور مرتب روزانه ۲۳ اکیپ بازرسی متشکل از بازرسان سازمان ، بازرسان اتاق اصناف ، همکاران اماکن و پلیس انتظامی و در موارد نیاز کارشناسان مرکز بهداشت در سطح استان در حال بازرسی می باشند.

وی در خصوص همکاری اصناف در این زمینه تصریح کرد: اصناف استان همکاری خوبی در زمینه اجرای دستورالعمل ها داشته اند و علارغم وجود شرایط تحریمی و اوضاع نامناسب اقتصادی بازاریان مثل همیشه به خوبی شرایط را سنجیده و به نحو احسن عمل کرده اند./۱۰۵

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست