• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۳-۰۱
  • شناسه خبر: 23148

رد صلاحیت نامزدهای اصلاح طلبان زنجان گسترده بود

دبیر حزب اعتماد ملی در زنجان گفت: بسیاری از نامزدهای جریان اصلاح طلب در زنجان از سوی هیات های اجرایی و نظارت رد صلاحیت شده است.

حسن کریمیان دبیرحزب اعتماد ملّی در زنجان در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: مولفه های متعددی بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اثرگذار بوده و شرایط در انتخابات باید به گونه ای باشد که نامزدهای حاضر سلایق مختلف موجود در جامعه را نمایندگی کنند.

وی اظهار داشت: اکنون در شرایط حساسی قرار داریم و اگر به خواسته های عموم مردم توجه نشود، رد صلاحیت نامزدها در انتخابات، چه در انتخابات ریاست جمهوری و چه در انتخابات شوارها، مشارکت را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

دبیر حزب اعتماد ملی در استان زنجان با بیان اینکه وضعیت اقتصادی جامعه و مشکلات معیشتی نیز در رغبت مردم به شرکت در انتخابات تاثیر دارد، گفت: باید برای رهایی از مشکلات راهی پیدا شود و نامزدها برای چاره این مسائل لازم است راه حل و برنامه های عملیاتی داشته باشند.

کریمیان با بیان اینکه انتخابات مهمترین رکن اساسی در هر کشور مردم سالار است، اظهار داشت: باید بدانیم با نیامدن پای صندوق رأی و عدم شرکت در انتخابات، مشکلی حل نمی شود، مردم باید در این مقطع، نسبت به این موضوع حساس باشند.

وی در خصوص ارائه لیست انتخاباتی اصلاح طلبان در انتخابات شورای اسلامی شهرهای استان نیز گفت: تعداد قابل توجهی از افرادی که به جریان اصلاح طلبی منتسب بودند، رد صلاحیت شدند و ما منتظر اعلام نتیجه نهایی از سوی هیات نظارت پس از بررسی اعتراضات هستیم و پس از آن پیرامون ارائه لیست تصمیم گیری خواهد شد. 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست