• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۳-۱۶
  • شناسه خبر: 27871

عدم عرضه مسکن در سالهای اخیر دلیل افزایش اجاره و گرانی مسکن است

استاندار زنجان با اشاره به اعتراض مردم به ویژه جوانان به افزایش اجاره بها و گرانی مسکن در زنجان گفت: به دلیل عدم عرضه مسکن در طول این سال‌ها این افزایش قیمت شکل‌ گرفته است.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» محسن افشارچی استاندار زنجان در جلسه شورای مسکن استان زنجان اظهار کرد: از جلسات شورای مسکن باید برای ارائه گزارش به مردم استفاده کرد. باید گزارش عملکرد جهش تولید مسکن به‌صورت ماهانه به مردم اعلام شود و تمامی مشکلات، میزان آورده مردم، کارهای انجام‌گرفته، مجموع کارهای انجام‌شده و مشکلات موجود باید به مردم گزارش داده شود.

افشارچی با بیان اینکه برخی از پروژه‌ها مانند پروژه کوی نصر پیشرفت خوبی داشته است گفت: واحدهای مسکونی جهش تولید مسکن هرچه زودتر باید تحویل متقاضیان شود، شیرینی تمامی تلاش‌های انجام‌شده در این زمینه تا زمانی که واحدهای مسکونی تحویل متقاضیان نشود حس نمی‌شود.

استاندار زنجان با اشاره به اعتراض مردم به ویژه جوانان به افزایش اجاره بها و گرانی مسکن در زنجان گفت: به دلیل عدم عرضه مسکن در طول این سال‌ها این افزایش قیمت شکل‌گرفته است.اکثر متقاضیان مسکن در استان زنجان جوان هستند و باید تلاش شود هرچه سریع‌تر واحدهای مسکونی تحویل متقاضیان شود که با تحویل بخشی از این واحدهای مسکونی آرامش در جامعه حاکم خواهد شد.

استاندار زنجان گفت: تحویل برخی از واحدهای مسکونی جهش تولید مسکن تا آخر مردادماه باید انجام میشود.

وی با تأکید بر لزوم رعایت استانداردهای لازم در تمامی حوزه‌ها در ساخت مسکن برای شهروندان، تأکید کرد: واحدهای مسکونی ساخته‌شده نباید صرفاً یک ساختمان و یا محل برای زندگی باشد بلکه باید تمامی پیوست‌های آن مانند پارک و فضاهای عمومی در نظر گرفته شود.

افشارچی با اشاره به تلاش‌های انجام‌شده برای جابجایی کوی فلسطین گفت: از مردم کوی فلسطین خانه‌ای باارزش افزوده کم دریافت و در عوض خانه‌های باارزش افزوده بالا تحویل آن‌ها خواهد شد و این‌یکی از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان است و باید انجام شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست