• تاریخ: ۱۴۰۱-۱۱-۲۱
  • شناسه خبر: 31277

نسبت به خدمت برای مردم حریص باشید/ هر عملی که در مردم رضایت ایجاد کند به منزله جهاد است

امروز ایجاد سرمایه اجتماعی بزرگترین کار است. شهرداری و سیستم بهداشت می تواند با خدماتش بیشترین رضایت مردمی را ایجاد کند و هر عملی که رضایت ایجاد کند به منزله جهاد است. پس نسبت به خدمت به مردم حریص باشید و رضایت مردم را ا ...

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» محسن افشارچی استاندار زنجان در مراسم افتتاح همزمان ۱۱۸ پروژه عمران شهری ۱۵ شهرستان استان زنجان با حضور شهرداران شهرستانهای زنجان با بیان اینکه شما مسئولین در خط مقدم جبهه خدمت به مردم هستید اظهار کرد: در استان تلاش می کنیم که شاخص های کلان اقتصادی را در استان تغییر دهیم و برای افزایش تولید و افزایش سرانه تولید ناخالص داخلی تلاش می کنیم منتهی کاری که انجام میشود دیده شدنش زمانبر است و یا اصلا جلوی چشم مردم نیست.

افشارچی گفت: نمود اقدامت شهرداری ها بیشتر است و در خط مقدم جبهه بودن کار شما است و با مسیری که نظام می رود و مقاومت را انتخاب کرده است سعی و تلاش شما باید بیشتر شود.

وی افزود: مسیری را انتخاب کرده ایم که باید تلاش بیشتری بکنیم و پای انقلابی ایستاده‌ایم که نماد عزت ما است و هیچ کشوری چنین عزتی ندارد که باید برای این عزت تلاش کرد و هم مقاومت و صبر کرد.

افشارچی با بیان اینکه باور به انقلاب یک چیز است و صبر و استقامت برای آن چیز دیگری است گفت: بخشی از این صبر و مقاونمت صبر فعال است یعنی کاری باید انجام دهیم و آن امیدوار کردن مردم است که علی رغم تمام فشاری که بر مردم می آید مردم را با تلاش و اقدامات خود امیدوار نگه داریم .

وی با تاکید بر اینکه در جلسات شورای شهر نباید محاجه کنید و فقط به خود فکر نکنید گفت: عزت و سربلندی دنیا با عمل صالح است و بهترین عمل صالح هم خدمت به مردم است . اصلی ترین کار ما این است که برای خدمت به مردم حریص باشیم و به مردم خدمت کنیم که این فرصت خدمت برای هرکسی پیش نمی آید.

استاندار زنجان گفت: دومین مساله برای مسئولین عدالت است.شورای شهر محل رجوع مردم است . اگر میشود راهی برای حل مشکل مردم پیدا کرد آن را عادلانه برای همه مردم انجام دهید.

افشارچی با بیان اینکه امروز ایجاد و افزایش سرمایه اجتماعی بزرگترین کار است گفت: امروز شهرداری و سیستم بهداشت می تواند با خدماتش بیشترین رضایت مردمی را ایجاد کند و هر عملی که رضایت ایجاد کند به منزله جهاد است پس نسبت به خدمت به مردم حریص باشید و رضایت مردم را از محل خدماتی که برای مردم انجام می دهید ایجاد کنید.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست