• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۱-۲۸
  • شناسه خبر: 4062

حمایت صنایع زمینه ساز شکوفایی ورزش استان است

پیام ملت– معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: در صورت حمایت های مادی و معنوی صنایع قطعا ورزش استان زنجان در مسیر رشد و شکوفایی هرچه بهتر و بیشتر قدم خواهد برداشت. سید بیوک موسوی در آیین معارفه مدیرکل جدید ورزش ...

پیام ملت معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: در صورت حمایت های مادی و معنوی صنایع قطعا ورزش استان زنجان در مسیر رشد و شکوفایی هرچه بهتر و بیشتر قدم خواهد برداشت.

سید بیوک موسوی در آیین معارفه مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه ورزشکاران، سرمایه های اصلی جامعه هستند، اظهار کرد: افتخار می‌کنیم در دولتی مشغول به خدمت هستیم که پرچم تدبیر و امید و اعتدال و عقلانیت را برافراشته و سعی می‌کند کارها را به گونه‌ای پیش ببرد که آسیب‌های احتمالی به حداقل برسد.

وی افزود: بی‌شک بهره‌مند شدن از مشارکت مردم یکی از باورهای اصلی دولت تدبیر و امید است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه حتی اگر مسائل امنیتی را با مشارکت مردم پیش ببریم، قطعا به موفقیت‌های بزرگی دست خواهیم یافت، خاطر نشان کرد: بی‌تردید امنیت امروز ایران اسلامی به دلیل حضور مردم در همه صحنه‌ها بوده است و تجربه نشان داده که مردم در هر زمینه‌ای که حضور پیدا کردند، کارها با موفقیت بیشتری همراه بوده است.

موسوی ادامه داد: البته این حضور نباید فقط حضور ظاهری باشد، بلکه حضور باید حضوری تصمیم‌ساز باشد.

وی با بیان اینکه ورزش متعلق به همه مردم است، تصریح کرد: اگر می‌خواهیم موفقیتی حاصل شود، باید از مدیرانی استفاده کنیم که بتوانند از ظرفیت‌های مردمی استفاده کنند.

این مسئول تاکید کرد: همه کسانی که در کشور تلاش می‌کنند، باید به انحای مختلف شرایط برای حضور این افراد در فرآیند تصمیم‌ساری فراهم شود.

موسوی با اشاره به اینکه مهم‌ترین کار مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان زنجان این است که این حرکت عظیم را برای تعالی ورزش و امور جوانان به پیش ببرد، خاطرنشان کرد: مراسم امروز نشان داد که جامعه ورزش و حوزه جوانان رغبت زیادی برای همراهی مدیرکل جدید دارد.

وی در ادامه گفت: امیدواریم استانداری نیز بتواند در کنار این حرکت عظیم، گام‌های خوبی برای اعتلای این بخش بردارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان ابراز داشت: امسال ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات فرهنگی استانداری زنجان به حوزه ورزش کمک شده است.

موسوی با بیان اینکه تمام واحد های صنعتی استان که در سطح ملی فعالیت دارند باید سهم خود را در امور فرهنگی و ورزشی پرداخت کنند، گفت: در صورت حمایت های مادی و معنوی صنایع قطعا ورزش استان زنجان در مسیر رشد و شکوفایی هرچه بهتر و بیشتر قدم خواهد برداشت.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست