• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۵-۰۸
  • شناسه خبر: 5645

دستگاه‌ها درپروژه‌هاي اقتصادمقاومتي اهتمام داشته باشند

پیام ملّت– معاون برنامه‌ريزي و امور عمراني فرماندار شهرستان زنجان گفت: نامگذاري سال جديد با عنوان «اقتصاد مقاومتي: توليد-اشتغال» و تاكيدات وي‍ژه مقام معظم رهبري و مسئولان دولتي بر اين موضوع، حساسيت ويژه مسئولان را ...

پیام ملّت معاون برنامه‌ريزي و امور عمراني فرماندار شهرستان زنجان گفت: نامگذاري سال جديد با عنوان «اقتصاد مقاومتي: توليد-اشتغال» و تاكيدات وي‍ژه مقام معظم رهبري و مسئولان دولتي بر اين موضوع، حساسيت ويژه مسئولان را نسبت به بحث اقتصاد مقاومتي در تمام ابعاد را مي‌طلبد.

به گزارش پیام ملّت، احمدرضا حافظي در جلسه كميته اقتصاد مقاومتي شهرستان زنجان اظهار کرد:‌ ابعاد برنامه‌هاي اقتصاد مقاومتي در كشور و استان و به تبع آن در شهرستان زنجان مشخص شده است و هر دستگاه و نهادي طرح‌هاي خود را مشخص كرده است.

وي افزود: نامگذاري سال جديد با عنوان «اقتصاد مقاومتي: توليد-اشتغال» و تاكيدات وي‍ژه مقام معظم رهبري و مسئولان دولتي بر اين موضوع، حساسيت ويژه مسئولان را نسبت به بحث اقتصاد مقاومتي در تمام ابعاد را مي‌طلبد.

اين مسئول خاطر نشان کرد: اقتصاد مقاومتي يك هدفگذاري و برنامه‌ريزي است كه بتوانيم اقتصاد ملي را به جايي برسانيم كه در مقابل تكانه‌هاي اقتصادي بين‌المللي تاثيرپذيري به حداقل رسيده و بتوانيم اقتصاد خود را در اين زمينه مقاوم‌سازي كنيم.

معاون برنامه‌ريزي و امور عمراني فرماندار شهرستان زنجان ادامه داد:‌ در همين راستا برنامه‌هاي پيرامون اقتصاد مقاومتي نيز مشخص شد است و دستگاه‌ها موظف هستند تا برنامه‌هاي خود را ارائه كرده و در فعاليت‌ها و اقدامات خود توجه ويژه‌اي به بحث اقتصاد مقاومتي داشته باشند.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست