• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۷-۱۶
  • شناسه خبر: 8929

مشارکت جوامع محلی در پروژه های اجرایی از محل منابع صندوق توسعه ملی

پیام ملّت – معاون سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری بر لزوم جلب مشارکت بیشتر جوامع محلی در اجرای پروژه هایی که منابع آن از محل صندوق توسعه ملی تخصیص خواهد یافت تاکید کرد. دکتر ناصر حیدری‌پوری در نشست هماهنگی ستاد آ ...

پیام ملّت معاون سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری بر لزوم جلب مشارکت بیشتر جوامع محلی در اجرای پروژه هایی که منابع آن از محل صندوق توسعه ملی تخصیص خواهد یافت تاکید کرد.

دکتر ناصر حیدری‌پوری در نشست هماهنگی ستاد آبخیزداری و آبخوانداری استان زنجان که در محل دفتر مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان صورت گرفت، ضمن ارائه رهنمودهای لازم به اعضاء ستاد آبخیزداری و آبخوانداری استان ، برجلب مشارکت بیشترجوامع محلی در اجرای پروژه ها و همچنین لزوم اجرای پروژه ها در سال ۱۳۹۸ در مناطقی که حداقل ۳۰ درصد در هزینه های اقدامات مشارکت داشته باشند تاکید نمود.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و معاونان اداره کل در این نشست اعلام کردند که پیمانکاران کلیه پروژه های بیولوژیکی ، مکانیکی وکاداستر اراضی ملی و نیز طرفین قراردادهای مستند سازی و آموزش و ترویج در حوزه های آبخیز ۱۶ گانه هدف ؛ انتخاب و با آنان عقد قرارداد شده و اجرای کلیه پروژه ها آغاز گردیده و ضمنا پروژه احداث آبشخوار نیز به پایان رسیده است.

دکتر وقف چی، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی نیز بر مشکلات موجود در زمینه های آب و خاک و سیل در حوزه انتخابیه خود اشاره و اجرای بیش از پیش اقدامات آبخیزداری و آبخوانداری در مناطق طارم ، قره پشتلو، قلعه چای و دیگر مناطق حوزه انتخابیه را خواستار شد که در این خصوص مقرر گردید پیگیریهای مشترک توسط مسئولین اداره کل و نمایندگان آقای دکتر وقف چی در شهرستانهای طارم و زنجان بعمل آید.

همچنین مسئولان امر در رابطه با وضعیت اجرای پروژه های صندوق توسعه ملی در استان ، میزان پیشرفت پروژه ها و مسائل و چالشهای موجود را مورد بررسی قرار دادند.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست