• تاریخ: ۱۳۹۴-۱۰-۰۶
  • شناسه خبر: 337

امان نامه ! سردار سلیمانی

پیام ملت ؛ علی اکبر شیوخی – چندی پیش در حاشیه همایشی با عنوان « جنگ نرم » به اتفاق جمعی از دوستان و اعضای سپاه و بسیج خدمت سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوا و فضای سپاه بودیم . از سردار قاسم سلیمانی سخن به میان آمد ...

پیام ملت ؛ علی اکبر شیوخی – چندی پیش در حاشیه همایشی با عنوان « جنگ نرم » به اتفاق جمعی از دوستان و اعضای سپاه و بسیج خدمت سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوا و فضای سپاه بودیم . از سردار قاسم سلیمانی سخن به میان آمد .

بعد از تعریف و تمجیدهایی که شایسته ایشان بود ، حاجی زاده خاطره ای از دیدار سردار سلیمانی با فرمانده معظم کل قوا به میان آورد . سردار حاجی زاده تعریف میکرد روزی سردار قاسم سلیمانی برای اعلام خبر دستگیری یکی از اشرار مسلح شرق کشور خدمت معظم له می رسند و خبر دستگیری فرد مذکور که یکی از اشرار خطرناک ، باسابقه و معروف بودند را میدهند .

حاجی زاده به نقل از سردار سلیمانی می گفت ، مقام معظم رهبری با دقت به حرف های ایشان گوش می دادند و تحسین میکردند . رهبری از سردار سلیمانی می پرسند خب شما چگونه این فرد را دستگیر کردید ؟ . سردار سلیمانی در جواب میگوید یکی از مسئولین به ایشان امان نامه داده بود و فرد شرور هم به همین مسئول اعتماد کرده بود و از این فرصت استفاده کردیم و فرد شرور را دستگیر کردیم .

 حاجی زاده به نقل از سردار سلیمانی میگفت ؛ مقام معظم رهبری با شنیدن شرح ماوقع چهره شان برافروخته شد و مکثی کرد و فرمودند کار شما درست نبوده ، بروید آزادش کنید. این کار شما رسم جوانمردی نیست . این شخص به مسئولین کشور اعتماد کرده است .
 سردار سلیمانی به کرمان بر میگردد شرح دیدار با مقام معظم رهبری را برای فرماندهان سپاه تعریف نموده و دستور آزادی فردشرور را صادر می کند . فرد شرور که در دام نیروهای سپاه است و قاعدتا باید چندی دیگر مجازات شود وقتی موضوع آزادی اش را جویا می شود و اصل ماجرا را می شنود بعد از آن در کشور مانده و باکمک به نیروهای سپاه درنبرد با اشرار کشته می شود .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست