• تاریخ: ۱۳۹۴-۱۰-۰۸
  • شناسه خبر: 382

حضور ۳۵ خبرگزاری، نشریه و رسانه در نمایشگاه مطبوعات زنجان

پیام ملت – یوسف ناصر شامگاه در مراسم اختتامیه دومین نمایشگاه مطبوعات زنجان اظهار کرد: دومین نمایشگاه مطبوعات زنجان با همکاری خانه مطبوعات زنجان، شهرداری و شورای شهر زنجان برگزار شد. وی با اشاره به اینکه سال گذشته ن ...

پیام ملت یوسف ناصر شامگاه در مراسم اختتامیه دومین نمایشگاه مطبوعات زنجان اظهار کرد: دومین نمایشگاه مطبوعات زنجان با همکاری خانه مطبوعات زنجان، شهرداری و شورای شهر زنجان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته نمایشگاه مطبوعات در محل نمایشگاه‌های کاسپین برگزار شد، گفت: برگزاری این نمایشگاه در مجموعه کارخانه کبریت تاثیر بسزایی در افزایش حضور و استقبال مردم از این نمایشگاه داشت.

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان با اشاره به اینکه این نخستین تجربه خانه مطبوعات در برگزاری نمایشگاه بود، اضافه کرد: برگزاری این نمایشگاه فرصت مناسبی برای ارائه عملکرد مطبوعات و معرفی آنها بود.

این مسئول در ادامه با اشاره به رسانه‌های حاضر در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری استان زنجان اظهار کرد: این نمایشگاه از دوم تا هفتم دی ماه با حضور ۳۵ مورد از رسانه‌ها و مطبوعات استان دایر شد.

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان با بیان اینکه تعداد غرفه‌های این نمایشگاه ۴۲ مورد بود، تصریح کرد: در این نمایشگاه سه روزنامه، هشت هفته‌نامه و سه دو هفته‌نامه حضور داشتند.

این مسئول همچنین از حضور سه ماهنامه، یک دو ماهنامه، دو فصلنامه نیز در نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های استان زنجان خبر داد و گفت: همچنین در این نمایشگاه ۹ خبرگزاری و یک پایگاه خبری حضور داشتند.

وی همچنین از برگزاری اختتامیه جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان خبر داد و گفت: این مراسم روز پنج شنبه برگزار خواهد شد.

منبع : فارس

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست