• تاریخ: ۱۳۹۴-۱۰-۰۸
  • شناسه خبر: 363

رئیس شورای شهر زنجان : پویایی جامعه تابعی از پویایی رسانه ها است

پیام ملت – رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در آیین اختتامیه دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های زنجان افزود: بدون همراهی رسانه ها انجام کارهای بزرگ به ویژه در حوزه مدیریت شهری غیر ممکن است و پویایی و نشاط جامعه تابعی ...

پیام ملت رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در آیین اختتامیه دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های زنجان افزود: بدون همراهی رسانه ها انجام کارهای بزرگ به ویژه در حوزه مدیریت شهری غیر ممکن است و پویایی و نشاط جامعه تابعی از پویایی و نشاط رسانه ها است.

وی با بیان اینکه رسانه ها مشاوران امین و توانمند هستند، ادامه داد: رسانه ها مجرای انعکاس و انتقال خواسته ها، دغدغه ها و مطالبات شهروندان محسوب می شوند.

امیدی با اشاره به لزوم تخصصی شدن رسانه ها تاکید کرد: رسانه های استان باید بیش از پیش در زمینه تولید محتوا برای مخاطبان گام بردارند.
وی اظهار کرد: رویکرد شورای اسلامی شهر زنجان، اطلاع رسانی شفاف و دقیق به شهروندان در حوزه مدیریت شهری است.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: تعامل با تشکل های غیر دولتی و NGO ها از دیگر رویکردهای شورای اسلامی شهر است و انتظار می رود به کمک مسئولان دولتی زمینه بهره گیری از ظرفیت های این تشکل ها بیش از پیش فراهم شود.
امیدی با تاکید بر سیاست شهروند محوری مجموعه مدیریت شهری زنجان، ادامه داد: در تلاش هستیم تا در تدوین پروژه ها از نظرها و پیشنهادهای شهروندان در این زمینه بهره بگیریم.
وی با بیان اینکه هم اکنون بودجه سال آینده شورای اسلامی شهر زنجان به صورت کارشناسانه و علمی در دست بررسی است، ابراز امیدواری کرد، تدوین یک بودجه اثر گذار بتواند چهره شهر را متحول کند و دست کم سال آینده با انجام چند پروژه شاخص، رد پای اختصاص بودجه مناسب در سطح شهر قابل مشاهده باشد.
امیدی با بیان اینکه موزه کارخانه کبریت یادآور خاطرات شیرینی برای شهروندان زنجانی است، اظهار کرد: این مجموعه از زمان راه اندازی آن از اردیبهشت سال جاری به مکان پویا و فعالی تبدیل شده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست