• تاریخ: ۱۳۹۴-۱۰-۱۰
  • شناسه خبر: 404

تجمع دانشگاهیان زنجان در حمایت از شیعیان نیجریه

پیام ملت – اساتید، دانشجویان و کارکنان واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان در سالروز گرامی‌داشت ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و در حمایت از شیعیان نیجریه در محل ستاد مرکزی این ...

پیام ملت اساتید، دانشجویان و کارکنان واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان در سالروز گرامی‌داشت ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و در حمایت از شیعیان نیجریه در محل ستاد مرکزی این دانشگاه تجمع برگزار کردند .

به گزارش پیام ملت به نقل از روابط عمومی علوم دانشگاه پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان  زنجان ،  حجت الااسلام و المسلمین شیرمحمدی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم دانشگاه پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان  زنجان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران در برزگداشت روز نهم دی و حمایت از کیان ولایت فقیه و دستاوردهای انقلاب، با ذکر روایتی از علی (ع) افزود: در این زمان، پرچم و عَلَم اسلام و دین را کسی نمی‌تواند نگه‌دارد، مگر اینکه اهل صبر و استقامت و خون‌دادن و همچنین اهل بصیرت، فهم عمیق و آگاهی در برخورد با فتنه‌‌ها باشد .

وی با اشاره به جریان فتنه‌انگیزی آمریکا و اختلاف بین شیعه و سنی در اقصی نقاط جهان و قتل و کشتار مظلومان اعم از شیعه و سنی در عراق، سوریه و یمن و نیجریه، گفت: ترس دشمنان اسلام، آمریکا و اسرائیل از شیعیان جهان نمی‌باشد، بلکه به سبب بصیرت موجو در مبارزین شجاعی از جمله شیخ زکزاکی رهبر مسلمانان نیجریه به‌خاطر داشتن شخصیت تقریبی و وحدت‌گرایی که الگو و نماد مقابله با صهیونیسم جهانی است، می‌باشد .

شیرمحمدی افزود: شیخ زکزاکی، در واقع کسی است که تفکرات امام (ره) را در بیداری کشورهای اسلامی در برابر آمریکا و صهیونیست‌ها بر عهده دارد .

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی، با اشاره به اتفاقات اخیر در منطقه خاور‌میانه و قتل و کشتار گفت: این اتفاقات، نه تنها باعث ضعف و ترس مسلمانان نمی‌شود، بلکه باعث می‌شود بصیرت و فهم مسلمانان جهان در برخورد با دشمنان اسلام اعم از آمریکا، صهیونیست و آل سعود بیشتر گردد .

وی در پایان، ضمن تشکر و قدردانی از شرکت‌کنندگان که با وجود هوای نامساعد برفی در تجمع حضور یافتند، گفت: حمایت از مظلومان جهان و ولایت فقیه اجر و پاداش الهی را به دنبال خواهد داشت .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست