• تاریخ: ۱۳۹۴-۱۰-۱۳
  • شناسه خبر: 446

بیانیه خانه مطبوعات استان زنجان در محکومیت اعدام آیت الله شیخ نمر توسط آل سعود

پیام ملت –  خانه مطبوعات زنجان در محکومیت اعدام شیخ نمر به دست آل سعود بیانیه ای را صادر کرده است ، متن بیانیه خانه مطبوعات استان زنجان به این شرح است . بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاه ...

پیام ملت –  خانه مطبوعات زنجان در محکومیت اعدام شیخ نمر به دست آل سعود بیانیه ای را صادر کرده است ، متن بیانیه خانه مطبوعات استان زنجان به این شرح است .

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلً

آغاز رسالت  پیامبر مکرم اسلام (ص) از سرزمین سوزان عربستان و بادیه نشینان آن دیار حکایت روزهای سخت بر پیروان مکتب حضرت محمد (ص)  بوده است، مردمانی دردمند و مظلوم  و حاکمانی جاهل و ستم پیشه درد تاریخی عربستان بوده و هست .

استقرار و استمرار حکومت وهابی و سلفی گری قبیله ای و عشیره ای بر پایه اسلام ساخته و پرداخته صهیونیزم و انگلیس رنج همیشگی مسلمانان شیعه و سنی عربستان است که به حقیقت دوامشان را در ایجاد و ترویج نفاق و فتنه بین مسلمین می بینند .

مسلمانان واقعی و توده های جامعه شیعه و سنی عربستان متاسفانه طی سالیان متمادی در چنبره حکومت های وهابی و سعودی گرفتار آمده اند و آنچه از جانب حکومت ها بر این سرزمین می گذرد در نهان و آشکار جز اندیشه های ابولهبیان نیست .

زندان های مملو از آزادی خواهان و اسلام گرایان راستین، نمودها و نمادهای حاکمیت وهابی ها و سعودی های عافیت طلبی است که عنان اختیارشان در کف خائنان و دشمنان دیرینه اسلام و پیامبر رحمت (ص) است .

اقدام ننگین و شرم آور رژیم آل سعود در به حصر کشیدن شیعیان و علمای شیعه و کشتار مسلمانان مظلوم این دیار از نگاه هر انسان باشرفی محکوم و مذموم می باشد .

اعدام روحانی مبارز و عالم دینی آیت الله شیخ نمر باقر النمر و جمعی از مبارزان انقلابی و مسلمان عربستان یادآور ستم های دوران جاهلی بر مسلمانان صدر اسلام است، اما حکام نادان سعودی فراموش کرده اند که خون بلال و یاسر و سمیه و هزاران شهید مظلوم دیگر هنوز در رگ های سرزمین پیامبر جاودانه است  .

 حکام وهابی  و صهیونیستی عربستان برای سرپوش گذاشتن بر ناکامی ها در عرصه سیاست داخلی و سیاست های خبیثانه بین المللی و منطقه ای و ناکامی مولود ناپاک و جنایت پیشه داعش در منطقه خاورمیانه، دست به چنین اقداماتی زدند تا بلکه هوایی تازه کنند اما فراموش کرده اند که خباثتشان عالمگیر شده است و خود در آتشی که بر افروخته اند ذغال خواهند گردید .

اعدام این مجاهد پارسا و انقلابی و مبارزان نستوه لکه ننگی دیگر بر تورق تاریخ سیاه مرتجعان سعودی و وهابی گردید و خون بهای شهیدان مکتب نبوی و علوی بر جرگه مردان و زنان سرزمین ملت عرب و ملت های دربند و آزادی خواه جهان ثبت خواهد گردید .

اقدام جنایت پیشگان سعودی در به شهادت رساندن این رهبر مبارز شیعه، بخشی از یک توطئه صهیونیستی برای تشدید تفرقه بین امت اسلامی و اختلاف بین شیعیان و اهل تسنن است، که به فضل الهی و به برکت خون های پاک شهیدان از جمله این شهید عزیز، ناکام و با هوشیاری، هوشمندی و وحدت مسلمانان به گونه ای معکوس، آثار خود را در صحنه ی مقاومت اسلامی و آرمان آزادی قدس شریف هویدا خواهد ساخت.

خانه مطبوعات استان زنجان، شهادت آیت الله شیخ نمر باقرالنمر و انقلابیون مبارز عربستان را به محضر حضرت ولی عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و امت بزرگ اسلام تبریک و تسلیت عرض نموده و محکومیت قاطع اقدامات رژیم آل سعود را از سازمانها و نهادهای بین المللی مدعی حقوق بشر و آزادی بیان انتظار دارد  با پرهیز از رفتار دوگانه و متناقض، در قبال این جنایت سبوعانه به موقع موضعگیری کرده و با محکومیت شدید آن به وظیفه خود عمل نماید.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست