• تاریخ: ۱۳۹۴-۱۰-۱۷
  • شناسه خبر: 511

ساعده سیما: عده ای تندرو ، به دنبال منافع شخصی هستند

پیام ملت – ساعده سیما فعال سیاسی اصلاح طلب در گفتگو با یزد نگاه ، عملکرد مجلس اصولگرا را ضعیف دانست و گفت:در حالی که مجلس باید تصمیمات و برنامه های خود را مبتنی بر منافع ملی و خواست مردم پیش ببرد، اما شاهد این بودی ...

پیام ملت ساعده سیما فعال سیاسی اصلاح طلب در گفتگو با یزد نگاه ، عملکرد مجلس اصولگرا را ضعیف دانست و گفت:در حالی که مجلس باید تصمیمات و برنامه های خود را مبتنی بر منافع ملی و خواست مردم پیش ببرد، اما شاهد این بودیم که عده ای تندرو ، به دنبال منافع شخصی خود بودند. متاسفانه مجلس نهم همراهی خوبی با دولت روحانی نداشت و به جای انکه در سال همدلی و همزبانی ، به دولت کمک کند تا مشکل مشعیت و بیکاری در جامعه حل شود، به بهانه های مختلف اعم از شخصی و جناحی وزرا روحانی را احضار می کردند .

وی افزود: افراطیون ، نگران منافع کشور نیستند و دچار خود نظام پنداری هستند ، در حاليكه نظام و كشور متعلق به همه كساني است كه به اصول آن معتقدند و نه فقط عده اي خاص كه ديدگاه هاي دولت احمدي نژاد را نمايندگي و از آن حمايت مي كنند.مردم بدانند که با مشارکت بالا درانتخابات مجلس می توانند ، بهترین مجلس بعد از انقلاب را بسازند.مجلسی که در آن منافع ملی ، خواست و اراده مردم و در راس امور باشد .

این فعال سیاسی در رابطه با مخالفان اصلاحات اظهار داشت: متاسفانه آنها دچار سقوط اخلاقی شده اند. جریان اصیل اصولگرا باید راه خود را از آنها جدا کند،اصولگریان باید پاسخ گوی عملکرد ۱۲ ساله خود در مجلس باشند . این جریان خود را هزینه افراط گرایان کرد و نتیجه آن فقط روی برگردان مردم از آنها شد .
سیما، از صداو سیما خواست تا نسبت به جناح های مختلف ، بی طرف باشد و خاطرنشان کرد:از زمان شروع کار دولت شاهد عملکرد نامطلوب این سازمان و عدم همراهی و کمک به دولت بودیم .

وی افزود:صداوسیما در خیلی از موارد خواست تندروها را اجرا کرد و همین امر هم باعث شد تا مردم از رسانه ای که باید ملی باشد به رسانه هایی روی بیاورند که برنامه های متناسب با فرهنگ کشور ندارد،امروز رسانه ملی به رسانه میلی تبدیل شده است.

سیما در رابطه با مجلس آینده اظهار داشت:اگر مردم مشارکت کنند می توانند ، فعالین و نیروهایی سیاسی ، اجتماعی را به خانه ملت بفرستند که مشکلات اشتغال ،رکود و عدم شایسته سالاری را حل کنند ، نمایندگانی که به دور از افراط و تفریط ، دغدغه مردم و کشور را داشته باشند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطر نشان کرد: جوانان باور داشته باشند که می توانند میانگین سنی مجلس را کاهش دهند و جوانگرایی در خانه ملت اتفاق بیافتد، جوانان موتور محرک هر جامعه ای هستند و نباید از این سرمایه اجتماعی مهم غافل شویم .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست