• تاریخ: ۱۳۹۴-۱۱-۰۴
  • شناسه خبر: 804

استاد دانشگاه زنجان به عنوان دانشمند برتر جهانی معرفی شد

پیام ملت – علی رمضانی از سوی موسسه اطلاعات علمی ISI-ESI به عنوان دانشمند برتر جهانی معرفی شد استاد تمام دانشگاه زنجان از سوی پایگاه استنادی طلایه داران علم تامسون رویترز ISI-ESI  در زمره یک درصد برتر دانشمندان و نخ ...

پیام ملت علی رمضانی از سوی موسسه اطلاعات علمی ISI-ESI به عنوان دانشمند برتر جهانی معرفی شد

استاد تمام دانشگاه زنجان از سوی پایگاه استنادی طلایه داران علم تامسون رویترز ISI-ESI  در زمره یک درصد برتر دانشمندان و نخبگان علمی جهان معرفی گردید.

پایگاه استنادی طلایه داران علم تامسون رویترز ISI-ESI بر اساس فعالیت ۱۰ سال اخیر پژوهشگران به ارائه فهرستی از دانشمندان برتر دنیا می پردازد و هر دو ماه یک بار بر اساس آخرین تحولات در شبکه علم بین الملل روز آمد می گردند.

معیار انتخاب پژوهشگران برتر تعداد استنادهای صورت گرفته به تولیدات علمی آنها در رشته و حوزه های موضوعی ۲۲ گانه است و بر همین اساس پزوهشگرانی که بر اساس مقالات چاپ شده خود بالاترین استناد را داشته باشند مرتب سازی و سپس یک درصد برتر در حوزه های موضوعی مختلف انتخاب و به عنوان نخبگان برتر معرفی می شوند.

مطابق با داده های منتشر شده از پایگاه استنادی طلایه داران علم تامسون رویترز، پرفسور علی رمضانی استاد تمام گروه شیمی دانشگاه زنجان در زمره یک درصد برتر دانشمندان و نخبگان علمی جهان قرار گرفته است.

علی رمضانی در سال ۲۰۱۲ نیز به سبب تلاش های ارزشمند پژوهشی از سوی موسسه بین المللی ISI  به عنوان دانشمند بین المللی  ISI معرفی شدند و در سال های ۲۰۱۳، ۲۰۱۴و ۲۰۱۵ نیز در فهرست یک درصد برترین های دانشمندان بین المللی ISI و نخبگان جهان قرار گرفت.

ایشان همچنین در سال ۱۳۹۰ به عنوان عضو هیئت تحریریه مجله بین المللی ISI Phosphorus ، Sulfur and Silicon و در سال ۱۳۹۲ به عنوان عضو هیئت تحریریه مجله بین المللی Nanochemistry Research پذیرفته شد.

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست