• تاریخ: ۱۳۹۴-۱۱-۰۴
  • شناسه خبر: 843

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان:عوامل نفوذ به دنبال ورود به مجلس هستند

پیام ملت – دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه عالی ترین و زیبا ترین تجلی مردم سالاری دینی انتخابات است گفت: در تمامی امور نظام ، قدرت مردم متجلی است و مردم خود حاکمیت تعیین می کنند. به گزارش خبرنگ ...

پیام ملت دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه عالی ترین و زیبا ترین تجلی مردم سالاری دینی انتخابات است گفت: در تمامی امور نظام ، قدرت مردم متجلی است و مردم خود حاکمیت تعیین می کنند.
به گزارش خبرنگار پیام ملت از زنجان ، روح الله صمدی در نشست خبری مجمع اصول گرایان استان با اشاره به فرار رسیدن ایام دهه فجر اظهار کرد: خدمات بی نظیر امام خمینی (ره) و جان فشانی های شهدا و ایثارگرانی که برای پیروزی انقلاب اسلامی ایثار گری کردند برای همیشه در تاریخ جاودانه می ماند.
وی بیان کرد: امام خمینی (ره) نظام را به گونه ای مهندسی کرده است که همه امور مهم نظام با دستان توانمند و با اندیشه بصیر مردم رقم می خورد .
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با بیان سیر تاریخی دوران پهلوی که بیگانگان برای کشور تصمیم می گرفتند تا به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی که مردم خودشان سرنوشت خود را رقم زدند، تصریح کرد: با عزم راسخ انتخابات یک جشن ملی سراسری برای امت است چرا که صاحبان این مملکت برای تمشیت امور مملکت خودشان نماینده انتخاب می کنند.
وی ابراز کرد: در این مقطع حساس همان مواردی که انقلاب را به وجود آورد، انقلاب را نگه می دارد و بالنده می کند.
صمدی با بیان اینکه ۳ اصل اساسی خالق انقلاب بودند، گفت: اسلام، امام، اتحاد و وحدت مردم خالق انقلاب اسلامی ایران بودند و تبعیت و پیروی مردم از امام نشات گرفته از بصیرت عمیق و شعور انقلابی ملت است.
وی خاطر نشان کرد: اگر یک خط سیری برای احزاب از دیدگاه اصول گرایی ترسیم کنیم مکتب تشیع یک حزب تمام عیاری است که از واقعه غدیر ترسیم شده است.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان گفت: ضرورت وجود تشکل برای این است که یک جمع متحد حتی با جمعیت کمتر قوی تر از یک جمع متفرق با جمعیت بالا است.
وی عنوان کرد: ارکان های نظام در هیچ جای دنیا به این صورت نیست که انتخابات داشته باشند ولی حزب نداشته باشند چرا که همه مردم باید در انتخابات مشارکت کنند و از آنجایی که مردم نمی توانند در یک بازه کوتاه مدت قبل از انتخابات، شناخت جامعی از نامزدهای انتخاباتی بدست آورند و معرفی نامزدها از طریق تشکل ها با سابقه چندین ساله و مشخص یک دید کلی به مردم برای تصمیم گیری می دهد.
صمدی به بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره نفوذ اشاره کرد و گفت: طبق فرموده ایشان مهم تر از برجام و پسا برجام نفوذی است که توسط برجام اتفاق می افتد و نگرانی ایشان بیشتر از این است که نفوذ در ارگان های نظام اتفاق بیفتد از جمله مجلس چرا که در انتخابات عوامل نفوذی به دنبال این هستند که نظیر مجلس ششم افراد ناشناخته ای به مجلس ورود پیدا کنند که جای پایی برای آمریکا باز کنند.

انتهای پیام /۱۲

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست