• تاریخ: ۱۳۹۴-۱۱-۰۴
  • شناسه خبر: 839

مسئول جبهه متحد اصول گرایان استان زنجان:لیست واحدی از اصول گرایان ارائه خواهیم کرد

پیام ملت – مسئول جبهه متحد اصول گرایان استان زنجان گفت: نظرات در مجمع اصول گرایان بسیار نزدیک است و با توجه به بررسی ها ، لیست واحدی از اصول گرایان که برای جامعه مثمر ثمر هستند، ارائه خواهد شد. حجت الاسلام مهدی بیگ ...

پیام ملت مسئول جبهه متحد اصول گرایان استان زنجان گفت: نظرات در مجمع اصول گرایان بسیار نزدیک است و با توجه به بررسی ها ، لیست واحدی از اصول گرایان که برای جامعه مثمر ثمر هستند، ارائه خواهد شد.
حجت الاسلام مهدی بیگ محمدی در نخستین نشست اعلام مواضع و برنامه های مجمع اصول گرایان زنجان عنوان کرد: با توجه به اینکه هم اکنون در یک جامعه اسلامی زندگی می کنیم و اکثریت مردم مسلمان و شیعه مذهب هستند، جامعه تشیع یک پیام خاص دارد که آن پیام ما را به تلاش بیشتر و انسجام افزون تر دعوت می کند.
وی با بیان اینکه ما ملت شعاری نیستیم و باید شعور در تمام حرکات ما باشد، تصریح کرد: وقتی جامعه و انقلاب اسلامی است و قانون اساسی کشور مبتنی بر قرآن مجید و سنت و سیره معصومین است منطقا همه گروه ها در ایران متعهد هستند که بر اساس قانون اساسی حرکت کنند.
مسئول جبهه متحد اصول گرایان استان زنجان ابراز کرد: با وحدت همه اهداف محقق می شود و با وحدت انسجام عملی در جامعه به وجود می آید لذا پیروان خط ولایت و پیروان حقیقی قانون اساسی تحت عنوان جبهه پیروان اصول گرایی گرد هم آمدند و اصول همان بود که به محور قانون اساسی حرکت کنند.
وی اظهار کرد: با توجه به اینکه استان زنجان ملقب به پایتخت شور و شعور حسینی است باید بتوانیم این شور و شعور را در تمام حرکاتمان عینیت ببخشیم و در اعمال و رفتارمان متبلور شود.
حجت الاسلام مهدی بیگ محمدی بیان کرد: اصول گرایان در استان وحدت دارند و وحدت به این معنا نیست که همه یک جور فکر کنند بلکه همه پایبند به یک اصول هستند و به محوریت آن اصول حرکت می کنند.
وی خاطر نشان کرد: اصول گرایان استان جلسات متعددی در فواصل زمانی کوتاه برگزار می کنند و مسائل مهم کشوری و استانی مطرح و مورد بحث قرار می گیرد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست