• تاریخ: ۱۳۹۴-۱۱-۰۴
  • شناسه خبر: 808

۷۴ طرح گاز رسانی در استان زنجان افتتاح می شود

پیام ملت – همزمان با دهه فجر ، ۷۴ طرح گاز رسانی  در زنجان افتتاح و عملیات اجرایی ۲۱ طرح دیگر آغاز می گردد. سید سعید عسگریان در گفت و گو با خبرنگار پیام ملت، اظهار کرد: در حال حاضر از ۲۱ شهر استان زنجان، ۲۰ شهر گاز ...

پیام ملت همزمان با دهه فجر ، ۷۴ طرح گاز رسانی  در زنجان افتتاح و عملیات اجرایی ۲۱ طرح دیگر آغاز می گردد.

سید سعید عسگریان در گفت و گو با خبرنگار پیام ملت، اظهار کرد: در حال حاضر از ۲۱ شهر استان زنجان، ۲۰ شهر گاز رسانی شده است و ۹۹.۴ درصد خانوار شهری و ۵۸.۲ درصد خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی  با بیان اینکه برای طرح های آماده افتتاح، بیش از ۱۹ میلیارد و ۷۸۹ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است، عنوان کرد: برای آغاز عملیات اجرایی ۲۱ طرح گاز رسانی نیز بیش از ۱۳ میلیارد و ۲۴۷ میلیون تومان هزینه برآورد شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان تصریح کرد: این طرح ها شامل گاز رسانی به روستاها، واحدهای صنعتی، پروژه های مسکن مهر و ساختمان پست امداد زنجان می باشد.

وی ابراز کرد: همزمان با دهه فجر ۲۳ طرح گاز رسانی روستایی در ۵ شهرستان استان افتتاح می شود که با افتتاح این طرح ها با صرف اعتباری بیش از ۱۵ میلیارد و ۶۷۳ میلیون تومان، ۲ هزار و ۹۴۶ خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.

عسگریان با اشاره به اینکه ۹۰۸ روستا در استان زنجان وجود دارد، خاطر نشان کرد: با افتتاح طرح های گاز رسانی روستایی، تعداد روستا های بهره مند از گاز طبیعی به ۳۱۷ روستا می رسد.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ۲۰ طرح گاز رسانی روستایی به منظور تحت پوشش قرار دادن یک هزار و ۴۴۴ خانوار، گفت: هزینه اجرای این طرح ها ۱۲ میلیارد و ۶۲۶ میلیون تومان برآورد شده است.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست