• تاریخ: ۱۳۹۴-۱۱-۰۷
  • شناسه خبر: 886

جابجایی محل حوزه انتخابیه از ۲۱ بهمن به مدت ۳ روز می باشد

پیام ملت – رئیس دفتر هیات نظارت بر انتخابات آذربایجان غربی گفت : متقاضیان جابجایی حوزه انتخابیه از ۲۱ بهمن به مدت سه روز می توانند اقدامات قانونی لازم را انجام دهند . قنبر کریم نژاد در گفتگو با جوان پرس با اشاره به ...

پیام ملت رئیس دفتر هیات نظارت بر انتخابات آذربایجان غربی گفت : متقاضیان جابجایی حوزه انتخابیه از ۲۱ بهمن به مدت سه روز می توانند اقدامات قانونی لازم را انجام دهند .

قنبر کریم نژاد در گفتگو با جوان پرس با اشاره به اینکه ۳۴ نفر در استان در مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کرده بودند ؛ تاکید کرد : از این تعداد ۸ نفر انصراف داده ، ۷ نفر هم در آزمون کتبی شرکت نکرده بودند ، ۱۶ نفر رد صلاحیت شده و نهایتا ۳ نفر تا به امروز مورد تایید شورای نگهبان مرکزی قرار گرفته اند که ۶ و۷ بهمن توسط فرمانداری مرکز استان به متقاضیان اعلام شده است.

 وی ادامه داد : افراد رد صلاحیت شده  بر اساس اطلاعیه شورای نگهبان می توانند از ۸ بهمن لغایت ۱۰ بهمن با مراجعه به تهران ؛ بزرگراه بسیج ، خیابان هجرت ، ورزشگاه تختی مراجعه و با تقدیم اعتراض و دریافت رسید منتظر اعلام نظر نهایی شورای نگهبان باشند.

کریم نژاد اضافه کرد : فقهای شورای نگهبان و هیات مرکزی نظارت هم از ۱۱ بهمن تا ۲۰ بهمن مشغول رسیدگی به اعتراض افراد خواهند بود و ۲۱ بهمن اسامی به صورت رسمی توسط وزارت کشور و فرمانداران اعلام خواهد شد.

رئیس دفتر هیات نظارت بر پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و  دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت : کسانی که متقاضی جابجایی حوزه انتخابیه خود باشند باید از ۲۱ لغایت ۲۳ بهمن اقدام به جابجایی حوزه انتخابیه خود بنمایند. کریم نژاد تبلیغات رسمی کاندیداهای داوطلبین خبرگان رهبری در استان را ۲۲ بهمن تا ۵ اسفند اعلام کرد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست