• تاریخ: ۱۳۹۴-۱۱-۰۷
  • شناسه خبر: 901

نحوه ثبت نام از داوطلبان مدافع حرم

پیام ملت – فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: از میان افرادی که برای انجام فعالیت‌های مستشاری در سوریه آموزش می‌بینند، فقط تعداد اندکی به این کشور اعزام می‌شوند.  سردار محسن کاظمینی در گفت‌وگو با «دفاع پرس» درباره اعزام ...

پیام ملت فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: از میان افرادی که برای انجام فعالیت‌های مستشاری در سوریه آموزش می‌بینند، فقط تعداد اندکی به این کشور اعزام می‌شوند.

 سردار محسن کاظمینی در گفت‌وگو با «دفاع پرس» درباره اعزام رزمندگان کشورمان به سوریه به‌منظور انجام فعالیت‌های مستشاری، اظهار کرد: حضور ما در سوریه، حضوری برای دفاع از اسلام ناب است. علاوه بر این چون انقلاب اسلامی در آن سوی مرزها دچار هجمه استکبار و صهیونیست‌ها شده، وظیفه خود می‌دانیم که در آنجا بنا به درخواست دولت این کشور برای فعالیت‌های مستشاری حضور داشته باشیم.سردار کاظمینی

وی افزود: اگر مدافع حرم نامیده می‌شویم، در عین حال مدافع انقلاب اسلامی و مدافع همه ارزش‌ها و آرمان‌های امام خمینی(ره) هم هستیم زیرا اکنون در سوریه آرمان‌های امام (ره) و انقلاب اسلامی مورد تهاجم قرار گرفته و به همین دلیل وظیفه داریم که در آنجا حضور داشته باشیم. از اینکه دشمنان هم به علت حضور ما مطلبی را علیه ما مطرح کنند، هراسی نداریم؛ چرا که ما آنچه وظیفه و تکلیف داریم را انجام می‌دهیم.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ درباره تعداد شهدای مدافعین حرم هم بیان کرد: از تهران تاکنون ۲۸ نفر از مدافعان حرم به شهادت رسیده‌اند اما این آمار به نسبت تعداد افرادی که به‌عنوان مدافعین حرم در کل کشور شناخته می‌شوند، آماری بسیار اندک است و این هم نشان‌دهنده قدرت مانوری است که رزمندگان مدافع حرم دارند و اینکه می‌توانند مقابل همه دسیسه‌های استکبار و صهیونیست‌ها پیروز شوند.

سردار کاظمینی همچنین به موضوع نحوه اعزام مدافعین حرم اشاره و تصریح کرد: نواحی بسیج تهران بزرگ، ثبت نام داوطلبان برای انجام فعالیت‌های مستشاری در سوریه را انجام می‌دهند اما از میان افرادی که آموزش می‌بینند، فقط تعداد اندکی به این کشور اعزام می‌شوند که این اشتیاق هم نشان‌دهنده آمادگی عاشقان به ولایت و انقلاب اسلامی است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست