• تاریخ: ۱۳۹۴-۱۱-۱۰
  • شناسه خبر: 932

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان:تمسک به قرآن رمز پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی است

پیام ملت – حجت الاسلام مسعود صفی یاری با بیان اینکه رمز پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی تمسک به قرآن است، گفت: نفوذ بزرگ ترین تهدیدی است که انقلاب اسلامی در معرض آن قرار دارد. به گزارش خبرنگار پیام ملت، حجت الاسلام ...

پیام ملت حجت الاسلام مسعود صفی یاری با بیان اینکه رمز پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی تمسک به قرآن است، گفت: نفوذ بزرگ ترین تهدیدی است که انقلاب اسلامی در معرض آن قرار دارد.
به گزارش خبرنگار پیام ملت، حجت الاسلام مسعود صفی یاری در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های گرامی داشت دهه فجر اظهار کرد: برنامه های دهه فجر با محوریت تشکیل کمیته های قرآنی و تشکیل کمیته تشکل های دینی مردمی در استان شکل گرفت و کمیته قرآنی محوری ترین کمیته ستاد دهه فجر می باشد چرا که خاستگاه انقلاب اسلامی قرآن بود.
وی عنوان کرد: نگاه به قرآن که در اسلامیت جمهوری اسلامی جلوه گر است بسیار مهم می باشد و در برنامه سازی ها و تصویر سازی ها نقش به سزایی داشته است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: محفل انس با قرآن کریم در ورودی دهه فجر با عنوان طلیعه نور و با حضور رئیس دارالقرآن کشور در حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه همایش های متعدد قرآنی در زنجان و شهرهای تابعه پیش بینی شده که محفل انس با قرآن ویژه بانوان و محفل انس با قرآن ویژه ورزشکاران از شاخص ترین این محافل است، ابراز کرد: ۴۰ محفل انس با قرآن کریم محوری و ده ها محفل کوچکتر در راستای فضا سازی قرآنی برگزار می شود.
حجت الاسلام صفی یاری خاطر نشان کرد: جشنواره بزرگ کودک و نوجوان در قالب کمیته قرآن و با چارچوب مشخص برگزار می شود.
وی با اشاره به برگزاری گفتمان های دینی متعدد با موضوع قرآن و انقلاب تصریح کرد: گردهمایی مربیان، اساتید و فعالان مراکز قرآنی، دیدار با خانواده شهدا، راه اندازی غرفه قرآن بخوانید جایزه بگیرید در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه از دیگر برنامه های ادراه کل تبلیغات اسلامی است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به برگزاری نخستین دوره مسابقات تخصصی تلاوت مجلسی قرآن و مراسم پایانی کارگاه تخصصی تربیت مدرس قرآن کریم، عنوان کرد: برگزاری مراسم یادواره شهدا با محوریت شهدای قرآنی، هیئت های استان و مهاجران الی الله در فاجعه منا و همچنین زمینه سازی برای حضور منسجم فعالان قرآنی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه از جمله برنامه های تدارک دیده شده برای دهه فجر می باشد.
وی ابراز کرد: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب با پشتوانه های مردمی بود و همچنان نیز مردم با انقلاب همراه هستند برنامه هایی نیز از سوی کمیته تشکل های دینی مردمی پیش بینی شده است.
حجت الاسلام صفی یاری با اشاره به برنامه های کمیته تشکل های دینی مردمی عنوان کرد: برگزاری سلسله همایش های بصیرت افزایی با موضوع نفوذ که بزرگ ترین تهدید انقلاب اسلامی است، برگزاری ۲۴۱ گفتمان دینی با موضوع انقلاب اسلامی، برگزاری ۹۰ جشن انقلاب در مناطق روستایی با هدایت روحانیون مستقر در طرح هجرت، حمایت از برنامه های هیئت های محوری، اعزام ۱۴۱ مبلغ و مبلغه از طرف ادراه کل جهت تحلیل و تبیین در خصوص پاس داشت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و برگزاری همایش سبک زندگی امام خمینی (ره) از برنامه های این کمیته می باشد.
وی خاطر نشان کرد: ۲۰ خانه قرآنی روستایی و شهری همزمان با دهه فجر افتتاح می شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست