• تاریخ: ۱۳۹۴-۱۱-۱۹
  • شناسه خبر: 1044

کاظمی: زنجان جزو ۴ استان برتر کشور در کاهش تلفات برق است

پیام ملت – مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان جزو استان های پیشرو در زمینه کاهش تلفات برق است، گفت: استان زنجان جز۴ استان برتر کشور در کاهش تلفات برق است که تلفات انرژی در شبکه های ب ...

پیام ملت – مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان جزو استان های پیشرو در زمینه کاهش تلفات برق است، گفت: استان زنجان جز۴ استان برتر کشور در کاهش تلفات برق است که تلفات انرژی در شبکه های برق آن زیر ۱۰ درصد می باشد.
عادل کاظمی در گفت و گو با خبرنگار پیام ملت، اظهار کرد: در راستای سیاست ها و اهداف تعیین شده وزارت نیرو و شرکت توانیر و در جهت کاهش تلفات انرژی در شبکه های برق و پیرو میثاق نامه ها و دستورالعمل های ابلاغی شرکت توانیر مبنی بر اجرای طرح جهادی – مهندسی کاهش تلفات برق، شرکت توزیع نیروی برق استان اجرای این طرح را سرلوحه فعالیت ها و برنامه های خود قرار داده است.
وی با اشاره به اینکه میانگین تلفات انرژی در کشور ۱۰ تا ۱۵ درصد است، عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، در شروه حرکت خود اقدام به تهیه و تدوین برنامه های متعددی در حوزه های خدمات مشترکین، بهره برداری، فنی و مهندسی و نیز فرهنگ سازی و تبلیغی نمودیم و توانستیم تلفات ابتدای طرح را که حدود ۱۰.۸۳ درصد بود در پایان طرح به میزان ۸.۵ درصد برسانیم.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق زنجان گفت: در حال حاضر برنامه مذکور تدوین شده در اختیار واحدها و شهرستان ها قرار گرفته تا بر اساس سهم و میزان هر شهرستان، نسبت به اجرایی نمودن برنامه اقدام نمایند.
وی ابراز کرد: در راستای تجهیز تمام امورهای عملیاتی و اجرایی استان به فناوری سرویس گرم پست های زمینی، آموزش کارکنان در کارگاه های آموزشی مقدماتی و تکمیلی خط گرم و دوره های آموزشی سرکابل بندی حرارتی و سرد ویژه اکیپ های انجام گرفت و اکیپ های خط گرم از ابتدای سال جاری بدون خاموشی برق به کار سرویس و تعمیرات پست های زمینی برق استان اقدام کردند.
کاظمی خاطر نشان کرد: برای کنترل و مدیریت بهتر سرویس، تعمیرات خطوط و پست های زمینی برق در امور های شش گانه استان سه نسخه نرم افزار اندرویدی PM خریداری و ضمن اجرای موفقیت آمیز پایلوت در مدیریت توزیع برق شهرستان خرمدره و امور برق شهرستان زنجان، تا پایان سال جاری در تمامی امورها اجرا خواهد شد.
وی اظهار کرد: برنامه محور نمودن فعالیت های سرویس و تعمیرات پیشگیرانه به نحوی که انجام سرویس فقط پس از تکمیل چک لیست و فرآیند بازدید توسط ناظرین امورها در هر حوزه انجام می شود از جمله محاسن این نرم افزار است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست