• تاریخ: ۱۳۹۴-۱۱-۲۱
  • شناسه خبر: 1102

جشن انقلاب در دانشگاه آزاد زنجان برگزار شد

پیام ملت – به مناسبت گرامی داشت ایام الله دهه فجر، ویژه برنامه جشن پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان برگزار شد. به گزارش خبرنگار پیام ملت، این مراسم با حضور حجت الاسلام عنایت الله شامی نماینده نهاد م ...

پیام ملت به مناسبت گرامی داشت ایام الله دهه فجر، ویژه برنامه جشن پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پیام ملت، این مراسم با حضور حجت الاسلام عنایت الله شامی نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، یدالله رجایی ریاست دانشگاه و جمعی از اساتید و کارکنان، ماشاء الله شاهمرادی هنر پیشه فیلم اخراجی ها، محمد اسماعیلی شمشیر باز ملی پوش زنجانی که چندی قبل در مسابقات انتخابی المپیک حاضر نشد به مصاف حریف اسرائیلی خود برود، برگزار شد.
در شروع مراسم حجت الاسلام عنایت الله شامی به خاطر گویی از زمان انقلاب پرداخت و گفت: یکی از امتیازات جوان نسل دیروز این بود که در سال های آغازین جوانی تشکیل خانواده می دادند ولی متاسفانه اکنون شاهد این هستیم که سن ازدواج هر سال بالاتر می رود.
وی عنوان کرد: آسایش، رفاه، عزت و اقتدار امروز ما دستاورد بزرگ حماسه آفرینان انقلاب اسلامی است.
نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد زنجان خاطر نشان کرد: به واسطه ایثار، فداکاری و هم دلی مردم بود که واقعه بزرگ انقلاب اسلامی اتفاق افتاد و تحولی شگرف در زندگی مردم ایران ایجاد کرد.
وی تصریح کرد: جوانان امروز باید برای دست یابی به سه قله رفیع تحصیل، تزهیب و ورزش همت کنند.
اجرای زنده نوری به عنوان خواننده و ایمانی به عنوان شاعر طنز پرداز از دیگر برنامه های این جشن بود.
ماشاءالله شاهمرادی در ادامه مراسم به خاطره گویی از دفاع مقدس پرداخت و گفت: رزمندگان جنگ بسیار شوخ طبع بودند و فضای با نشاطی بر جبهه ها حاکم بود ولی متاسفانه در انعکاس این فضای با نشاط در فیلم های ساخته شده، ضعیف عمل کرده ایم.
وی عنوان کرد: به خاطر این موارد تصمیم گرفتم اگر در فیلمی در این زمینه ایفای نقش داشتم قسمت طنز را در فیلم پر رنگ تر ایفا کنم.
هنرپیشه فیلم اخراجی ها گفت: اگر جنگ را ۱۰۰ روز در نظر بگیریم هر فردی که می خواست در آن حضور داشته باشد باید ۹۰ روز پا روی منیت خود می گذاشت تا بتواند ۱۰ روز پا روی مین بگذارد که بنده سعی می کنم این ۹۰ روز را برای مردم توصیف کنم چرا که ما مدیون خون این شهدا هستیم و اگر امروز عزت و احترامی داریم از خون شهیدان است.
در پایان این مراسم از نخبگان علمی بسیج دانشجویی و فعالین تشکل دانشجویی امید تقدیر به عمل آمد، همچنین جوایز چهارمین دوره مسابقات فوتسال کارکنان به تیم های برگزیده اهدا شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست