• تاریخ: ۱۳۹۴-۱۱-۲۷
  • شناسه خبر: 1142

اسامی نهایی کاندیداهای مجلس به وزارت کشور اعلام شد

پیام ملت – شورای نگهبان اسامی نهایی ۴۰کاندیدای تایید صلاحیت شده و همچنین اسامی قطعی تایید صلاحیت شدگان مجلس شورای اسلامی را به وزارت کشور اعلام  کرد . وزارت کشور ۲۷ بهمن ماه اسامی را به حوزه‌های انتخابیه اعلام کرده ...

پیام ملت شورای نگهبان اسامی نهایی ۴۰کاندیدای تایید صلاحیت شده و همچنین اسامی قطعی تایید صلاحیت شدگان مجلس شورای اسلامی را به وزارت کشور اعلام  کرد .

وزارت کشور ۲۷ بهمن ماه اسامی را به حوزه‌های انتخابیه اعلام کرده و پس از آن تبلیغات از ۲۹ بهمن به مدت یک هفته انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش رئیس ستاد انتخابات کشور اعلام کرده که بیش از ۵۴ میلیون و ۹۱۵ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند و ۱۲۰ هزار صندوق اخذ رای برای انتخابات ۷ اسفند پیش بینی شده است.

قائم مقام وزیر کشور: ۳۸ نفر از داوطلبان تایید شدند

همچنین حسینعلی امیری  افزود: روز گذشته فرصت قانونی شورای نگهبان برای اظهار نظر نهایی نسبت به صلاحیت ١٤٧ نفر از داوطلبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در مراحل قبلی یعنی در هیات های نظارت واجرایی صلاحیت آنها تایید ولی در شورای نگهبان رد صلاحیت شده بود، به اتمام رسید.

قائم مقام وزیر کشور ادامه داد: دبیرخانه محترم شورای نگهبان به شرح فهرستی که به وزارت کشور اعلام کرده، صلاحیت ٣٨ نفر از افراد مذکور را در استان های مختلف تایید کرده است.
امیری اضافه کرد: وزارت کشور امروز این اسامی را در اختیار فرمانداری های حوزه های مربوطه قرار می دهد تا نتیجه به داوطلبین اعلام شود.
وی با اشاره به این که حوزه های انتخابیه روز چهارشنبه ٢٨ بهمن نسبت به انتشار اسامی نامزدهای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی اقدام می کنند، اظهار داشت: از روز پنج شنبه ٢٩ بهمن تبلیغات شروع و به مدت یک هفته تا پنج اسفند ادامه خواهد داشت.
سخنگوی وزارت کشور تاکید کرد: ششم اسفند ممنوعیت قانونی تبلیغات برای نامزدهای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است و نامزدها چه در فضای معمولی و یا در فضای مجازی، مجاز به هـیچ گونه تبلیغات نیستند.
امیری خاطرنشان کرد: ان شاءالله در روز ٧ اسفند به طور همزمان، رای گیری از دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی انجام می شود.
منبع: ایرنا

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست