• تاریخ: ۱۳۹۴-۱۱-۲۷
  • شناسه خبر: 1168

میرزاپور خبر داد ؛ تأیید صلاحیت ۱۰۶ نامزد مجلس در استان زنجان

پیام ملت – رئیس هیئت نظارت استان زنجان از تأیید صلاحیت ۱۰۶ کاندیدا برای نمایندگی مجلس در استان خبر داد و گفت: با این آمار تأیید صلاحیت شده، ۲۱ نفر برای هر کرسی با یکدیگر رقابت می‌کنند.  حسین میرزاپور در گفت‌وگو با ...

پیام ملت – رئیس هیئت نظارت استان زنجان از تأیید صلاحیت ۱۰۶ کاندیدا برای نمایندگی مجلس در استان خبر داد و گفت: با این آمار تأیید صلاحیت شده، ۲۱ نفر برای هر کرسی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

خبرگزاری فارس: رقابت 21 کاندیدا برای هر کرسی نمایندگی مجلس در استان/ تأیید صلاحیت 106 نفر در زنجان

 حسین میرزاپور در گفت‌وگو با فارس در زنجان از تأیید صلاحیت ۱۰۶ کاندیدای ثبت‌نام‌کننده برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی خبر داد و اظهار کرد: این تعداد از بین ۱۸۷ کاندیدای ثبت‌نامی تأیید شده‌اند.

وی به عدم تأیید صلاحیت ۷۷ نفر از کاندیداهای ثبت‌نامی در استان زنجان اشاره و اضافه کرد: چهار نفر از ثبت‌نامی‌ها هم انصراف داده‌اند.

رئیس هیئت نظارت استان زنجان افزود: با تأیید صلاحیت‌های انجام شده از بین این کاندیداها برای هر کرسی مجلس در استان زنجان ۲۱ نفر با همدیگر رقابت می‌کنند.

میرزاپور با تشریح آمار تأیید صلاحیت‌های صورت گرفته به تفکیک چهار حوزه انتخابیه در استان زنجان گفت: این آمار در سطح شهرستان زنجان ۵۱ نفر بوده است.

وی تعداد کاندیداهای تأیید صلاحیت شده از حوزه انتخابیه ابهر، خرم‌دره و سلطانیه را در انتخابات نمایندگی مجلس ۲۴ نفر اعلام کرد و افزود: این آمار در شهرستان خدابنده ۱۶ نفر است.

رئیس هیئت نظارت استان زنجان ادامه داد: تعداد کاندیداهای تأیید صلاحیت شده از حوزه انتخابیه ماهنشان ۱۵ نفر است.

میرزاپور از درخواست ۱۳ کاندیدا از آمار ثبت نام‌های انجام شده برای جابه‌جایی خبر داد و ابراز کرد: نتیجه نهایی این درخواست‌ها تا آخر وقت امروز مشخص می‌شود.

وی از انتشار آگهی لیست نهایی کاندیداهای نمایندگی مجلس خبر داد و گفت: این آگهی فردا منتشر می‌شود.

رئیس هیئت نظارت استان زنجان آغاز تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای مجلس را ۲۹ بهمن اعلام و ابراز کرد: این تبلیغات به مدت یک هفته ادامه می‌یابد.

میرزاپور تعداد کاندیداهای تأیید صلاحیت شده برای نمایندگی مجلس خبرگان را سه کاندیدا عنوان کرد و ادامه داد: یکی از کاندیداهای تأیید صلاحیت شده به استان دیگر انتقالی گرفته است.

شایان ذکر است، آیت‌الله اسماعیل نوری، آیت‌الله ابوالقاسم دولابی و آیت‌الله عبدالله امیرخانی سه کاندیدای تایید صلاحیت شده در استان زنجان هستند.

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست