• تاریخ: ۱۳۹۴-۱۲-۰۲
  • شناسه خبر: 1236

موج انتخابات در حوزه انتخابیه میاندوآب ، شاهین دژ و تکاب به کجا ختم می شود ؟/ اصلاح طلبان و حامیان دولت مسرت و یگانه را برگزیدند

پیام ملت ؛ صادق انصاری – شورای مشورتی اصلاح طلبان و حامیان دولت در حوزه انتخابیه میاندوآب ، شاهین دژ و تکاب از کاندیداتوری مریم مسرت و دکتر صمد یگانه برای انتخابات مجلس دهم حمایت کردند . به گزارش خبرنگار پیام ملت ا ...

پیام ملت ؛ صادق انصاری – شورای مشورتی اصلاح طلبان و حامیان دولت در حوزه انتخابیه میاندوآب ، شاهین دژ و تکاب از کاندیداتوری مریم مسرت و دکتر صمد یگانه برای انتخابات مجلس دهم حمایت کردند .

به گزارش خبرنگار پیام ملت از میاندوآب ، مریم مسرت از شهرستان میاندوآب و دکتر صمد یگانه از شهرستان تکاب توانستند رای اصلاح طلبان و حامیان دولت را جهت حضور در ماراتن ۷ اسفند جلب نمایند .

از شهرستان میاندوآب پیش از این از محمد حسن داودی و از شهرستان شاهین دژ مهندس فریدون سلیمی نیا نامزد مورد حمایت این گروه بوند که با رد صلاحیت آنها این گروه سیاسی از مسرت و یگانه حمایت کردند .

تعدد نامزدهای مجلس از سه شهرستان حوزه انتخابیه معادلات را بیش از پیش سخت کرده است و بر اساس گزارش های میدانی پیام ملت رقابت اصلی در حوزه انتخابیه بین نامزدهایی مانند جواد علیزاده ، مریم مسرت ، همایون هاشمی ، صمد یگانه ، محمد میرزایی ، کرمعلی مرادی ، جهانبخش محبی نیا و مهدی عیسی زاده  می باشد البته اگر روح الله بیگی بتواند از سد شورای نگهبان بگذرد معادلات منطقه ای به هم خواهد ریخت .

و اینکه حمایت مهندس فریدون سلمی نیا به عنوان چهره سرشناس و مورد اعتماد مردم از مسرت و یگانه  گمان می رود بسیاری از معادلات و محاسبات را بر هم بزند .

رقابت های محلی در حوزه انتخابیه در شهر میاندوآب بین جواد علیزاده ، مریم مسرت ، علی احمدی ، جهانبخش محبی نیا ، مهدی عیسی زاده ، مسعود باقری ، کرمعلی مرادی ، اسدالله تابع و صمد یگانه بوده بوده که با تایید صلاحیت روح الله بیگی این موازنه به هم خواهد ریخت .

در شهرستان شاهین دژ رقابت های میدانی بین نامزدهایی مانند محمد میرزایی ، جهانبخش محبی نیا ، مهدی عیسی زاده ، علی نقی جهانی ، علی احمدی و تابع بوده که با اعلام حمایت مهندس فریدون سلیمی نیا از مریم مسرت و صمد یگانه کفه این ترازو به نفع مسرت و یگانه سنگینی خواهد کرد .

در شهرستان تکاب اوضاع تبلیغات متفاوت از دو شهر دیگر می باشد حامیان همایون هاشمی روی موج اول قرار گرفته اند و در عرصه مجازی و میدانی پیشتاز هستند و گمان میرود اگر شرایط تغییر نکند حدود ۷۰ در صد آرای ۶۰ هزار نفری این شهرستان را کسب نمایند ، دوشادوش همین رای با توجه به تغییرات سیاسی و گروهی در منطقه صمد یگانه و  غفوریان نیز رای قابل توجهی را کسب خواهند کرد . تحولات میدانی در این شهر چندان قابل پیش بینی نخواهد بود و نامزدهایی مانند روح الله بیگی ، محمد میرزایی ، مهدی عیسی زاده و تابع آرای سنتی خود را همچون گذشته کسب خواهند کرد .

گرایش غالب سیاسی مردم این شهرستان به طرفداری از دولت در روزهای پایانی و حمایت حامیان دولت و نیروهای کهنه کار سیاسی از نامزدهای حامیان دولت همچون مریم مسرت و صمد یگانه سمت و سوی رای را تا حد قابل توجهی جابجا خواهد کرد .

اما تعدد نامزدهای انتخابات بسیاری از حدس و گمان ها را ناممکن کرده است و موج آفرینی نامزدهای مجلس دهم در حوزه انتخابیه با توجه به مولفه های روان شناسی و جامعه شناسی انتخابات به سمت کدام نامزدها سوق داده خواهد شد ؟

به گفته عضو شورای سیاست گذاری نامزدهای حامیان دولت در حوزه انتخابیه تبلیغات میدانی این طیف از پایان روز دوشنبه آغاز خواهد گردید و بسیاری از پیش بینی ها را به هم خواهد ریخت و سونامی رای مردم مثلث « زر و زور و تزویر» را در هم خواهد شکست.

وی ادامه داد : در آخرین نشست اعضای اصلاح طلبان که با حضور مهندس سلیمی نیا برگزار شد اکثریت اعضا به ترتیب از مریم مسرت ، دکتر صمد یگانه ، دکتر جواد علیزاده و دکتر مسعود باقری حمایت کردند که کاندیدای نهایی این جریان مسرت و یگانه شدند .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست