• تاریخ: ۱۳۹۴-۱۲-۱۸
  • شناسه خبر: 1346

غرس ۴۴ نهال به یاد ۴۴ دانش آموز شهید در زنجان

پیام ملت – فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بابیان اینکه هشت سال دفاع مقدس به نوعی یک جنگ جهانی در جغرافیای کوچک بود، گفت: در جنگ تحمیلی حدود ۵۰ کشور از صدام حمایت سیاسی و تسلیحاتی کردند ولی با مقاومت رزمن ...

پیام ملت – فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بابیان اینکه هشت سال دفاع مقدس به نوعی یک جنگ جهانی در جغرافیای کوچک بود، گفت: در جنگ تحمیلی حدود ۵۰ کشور از صدام حمایت سیاسی و تسلیحاتی کردند ولی با مقاومت رزمندگان اسلام، در رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند.

سردار جهانبخش کرمی در یادواره ۴۴ شهید هنرستان شهید مطهری زنجان افزود: رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس برای حفظ اسلام و قرآن مجاهدت های جانانه ای از خود نشان دادند.
وی ادامه داد: جنگ تحمیلی هشت ساله به خاطر اختلافات مرزی نبود بلکه هدف دشمنان از به راه اندزای آن ازبین بردن انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بود.
سردار کرمی ویژگی منحصر بفرد دوران دفاع مقدس را حضور همه آحاد و اقشار مردم در دفاع از کشور خواند و اظهار کرد: با حماسه آفرینی های ملت قهرمان ایران در جبهه های نبرد حق علیه باطل، دشمنان نظام و انقلاب اسلامی زیر ضربات خرد کننده رزمندگان اسلام در هم شکستند و پی گیر خاتمه جنگ شدند.
وی با بیان اینکه خاکریز جبهه ها، خاکریز انقلاب و اسلام بود، تاکید کرد: در زمان حاضر نیز در صحنه جنگ نرم نباید اجازه شکستن مرزهای اعتقادی و خاکریزهای ایمانی را بدهیم.
در این مراسم به یاد ۴۴ شهید دانش آموز گلگون کفن هنرستان شهید مطهری، ۴۴ نهال در محوطه این هنرستان غرس شد.

منبع : ایرنا

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست