• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۱-۰۶
  • شناسه خبر: 1484

در کیش چه می گذرد!

پیام ملت – امسال برای اولین بار به دلیلی همراهی با ایت الله هاشمی را در سفر تعطیلات نوروزی به جزیره کیش داشتم. آیت الله سالی دو مرتبه به مسافرت و مرخصی می رود. چند روز در ایام عید به کیش و چند روز در اواخر تابستان ...

پیام ملت – امسال برای اولین بار به دلیلی همراهی با ایت الله هاشمی را در سفر تعطیلات نوروزی به جزیره کیش داشتم. آیت الله سالی دو مرتبه به مسافرت و مرخصی می رود. چند روز در ایام عید به کیش و چند روز در اواخر تابستان به مشهد مقدس. این همه تعطیلات آیت الله ۸۲ ساله ای است که تمام سال در مجمع بدون هیچ وقفه ای از صبح تا بعد از ظهر حضور دارد و در تمام جلسات آن حاضر است.

آیت الله اینقدر کم سفر است که چند سالی است موفق نشده اند به زادگاهش بهرمان برود و با فامیل های نزدیک از نزدیک دیداری داشته باشد. چند سال یکبار هم چند روزی به شمال می رود. سفری که کار و استراحت در آن در هم تنیده است. این روزها همه شایعات مربوط به سفر نوروزی هاشمی و دکتر روحانی را در فضاهای مجازی با اعجاب شنیده اند و با حیرتی وصف انگیز از ما نزدیکان آیت الله درباره این شایعات سوال کرده اند.

در این روزهای آغازین سال که هنوز جان ها مترنم به دعای یا مقلب القلوب و الابصار حول حالنا الی احسن الحال است توسط دلواپسان مدعی اصول گرایی در غیبت رسانه های مکتوب که از ضعف های فرهنگی کشور است که دو هفته روزنامه های آن تعطیل باشند چه دروغ هایی که بافته نشد. هر چه بود این دروغ ها موجب تأسف شد که بعضی مدعیان ایمان و اصول گرایی برای جبران شکست انتخاباتی اخیرشان دست به جعل چه دروغ هایی که نمی زنند تا ثابت کنند دست کمی از پیروان ایده های ماکیاول!! ندارند. دروغ هایی که موجب خنده ی اطرافیان آیت الله هم شد. دروغ ها از ورود نیروهای مخصوص امنیتی و حفاظتی!! و بعضی سران کشورهای عرب!! و مخالفین جمهوری اسلامی!! بود تا حضور مشاورین آیت الله و پیوستن مهدی از اوین به جمع خانواده در کیش و … همه هم حول این محور که به زعم دلواپسان هاشمی و روحانی -رئیس جمهور- در اقدامی هماهنگ در کیش لابد مشغول فتنه و دسیسه علیه نظام در کیش هستند!!!

اما در این سه روز در کیش چه گذشت؟!

هیچ نگذشت جز استراحت چند روزه ی آیت الله ۸۲ ساله که اطرافیان ایشان آن را همچون سفرهای استراحتی وی با کار و ملاقات از روند و روال خود خارج کرده و می کنند. در این سه روز تا آنجا که من شاهد بوده ام بعضی برنامه های آقای هاشمی از این قرار بوده اند. مطالعه کتابی ۸۰۰ صفحه ای که در مورد ایشان نوشته شده و بناست برای نمایشگاه کتاب امسال منتشر شود. بازدید ساختمان دانشگاه آزاد واحد بین المللی کیش دیدارهایی خصوصی و کاری با رئیس جمهور محترم در محل استراحتشان و جلساتی با آقای مهندس ترکان مشاور رئیس جمهور و رئیس مناطق آزاد با حضور مدیران مناطق آزاد کشور و هم اکنون هم که این سطور قلمی می شود دیدار با ۶۰ تن از تجار و سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی موجود در کیش است. کیشی که همگان می دانند با همت و درایت هاشمی به وضع کنونی تبدیل شده است. فردا هم بناست بازدیدی یک روزه از تاسیسات مهمی داشته باشند. این همه آنچه بود و هست که این روزها در کیش گذشت و می گذرد!

خدا به مدعیان اصول گرایی انصافی عنایت کند که بیش از این ایمان خود را به تاراج دروغ و جعل نسپارند و بدانند تنها و تنها این حقیقت و صداقت است که در جهان و جهانیان مانا و پایدار است.

* غلامعلي رجايي – چهارشنبه ٤ فرروردين ٩٥

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست