• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۲-۱۶
  • شناسه خبر: 1710

انصاری مطرح کرد ؛ ضعف شورا در بسیج امكانات محلی

پیام ملت – استاندار زنجان گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستای استان در بسیج امكانات محلی و اولویت گذاری برای تحقق توسعه در مناطق مختلف دچار ضعف و نارسایی هستند. جمشید انصاری در همایش شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شه ...

پیام ملت استاندار زنجان گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستای استان در بسیج امكانات محلی و اولویت گذاری برای تحقق توسعه در مناطق مختلف دچار ضعف و نارسایی هستند.

جمشید انصاری در همایش شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان ایجرود با اشاره به برخی از وظایف شوراها، افزود: ارتباط با مسئولان و انعكاس مشكلات و نیازمندی های مردم از كارهای معمول شوراهای اسلامی شهرها و روستاها است.
وی ادامه داد: انعكاس نارسایی ها از سوی شوراها اگرچه امری مهم و ضروری است ولی مهم تر آن است كه اعضای شوراهای اسلامی از طریق ساز و كارهایی زمینه مشاركت مردم را در رفع مشكلات فراهم كنند چراكه دولت به تنهایی قادر به رفع تمام كمبودها نیست.
انصاری تاكید كرد: در مناطق مختلف شهری و روستایی استان زنجان قابلیت های زیادی وجود دارد كه اگر به كار گرفته شوند خیلی از مسائل و نارسایی ها، حتی زودتر از ورود و اقدام دولت حل می شوند.
استاندار زنجان اولویت گذاری برای توسعه محلی را از دیگر وظایف شوراهای شهر و روستا برشمرد و گفت:تصمیم برای زمینه هزینه كرد همین منابع محدود عمران روستایی و شهری به عهده شوراها و دهیاری ها واگذار شده است ولی در عمل شاهد ضعف و مشكل در بسیج امكانات محلی و اولویت گذاری برای توسعه محلی در شهرها و روستاهای استان هستیم.
انصاری با بیان اینكه در زمان حاضر ۵۵ روستای شهرستان ایجرود دارای دهیاری هستند، خاطرنشان كرد: دولت تدبیر و امید كمك ها و اعتبارات مناسبی را برای سامان دهی فضای روستاها به دهیاری ها اختصاص داده است كه به تدریج شاهد تاثیر آن بر بهبود سیمای عمومی روستاها خواهیم بود.
در این همایش از تعدادی از اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان ایجرود تجلیل شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست