• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۲-۳۰
  • شناسه خبر: 1739

واکنش صریح انصاری درباره مراسم سخنرانی احمدی نژاد در زنجان

پیام ملت – استاندار زنجان در خصوص سفر احمدی نژاد به زنجان گفت تاکنون هیچ نهاد و گروه رسمی برای این برنامه سیاسی مجوزی درخواست نکرده است. جمشید انصاری گفت : حساسیت خاصی برای این سفر وجود ندارد اما برگزاری مراسم سیاس ...

پیام ملت استاندار زنجان در خصوص سفر احمدی نژاد به زنجان گفت تاکنون هیچ نهاد و گروه رسمی برای این برنامه سیاسی مجوزی درخواست نکرده است.

جمشید انصاری گفت : حساسیت خاصی برای این سفر وجود ندارد اما برگزاری مراسم سیاسی در کشور قانون و مقرراتی دارد که هر کسی با رعایت آن می تواند شخصی را دعوت کرده و مراسمی را برگزار کند. وی ادامه داد مثل اینکه برخی چون به قانون و حاکمیت آن قایل نیستند فکر می کنند اکنون هم که مسئولیتی ندارند نباید کارهای خود را بر مدار قانون انجام دهند . وی اضافه کرد در این مورد خاص هم هیچ مرجع رسمی تقاضایی نکرده و تنها اخباری از سفر ریس جمهور سابق به زنجان شنیده می شود و اگر قرار است مراسمی برگزار شود باید مرجع رسمی به دستگاههای صادر کننده مجوز مراجعه کنند که این اتفاق تاکنون نیفتاده است ،مگر اینکه اصرار داشته باشند مثل سابق کارهای خود را بدون طی مراحل قانونی انجام دهند که در این خصوص نیز ما وظیفه اجرای قانون را خواهیم داشت.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست