• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۳-۲۳
  • شناسه خبر: 1834

سکوت معنا دار یک جریان و فساد ۱۲۰ هزار میلیاردی !

پیام ملت – استاندار کرمانشاه با بیان اینکه ما از انتقاد استقبال می‌کنیم، گفت: ولی حتما انتقاد باید شاخص داشته باشد که متاسفانه ندارد؛ ما زیربار این گونه انتقادها نمی‌رویم؛ لذا منتقدان فقط ایراد نگیرند و انصاف و تقو ...

پیام ملت استاندار کرمانشاه با بیان اینکه ما از انتقاد استقبال می‌کنیم، گفت: ولی حتما انتقاد باید شاخص داشته باشد که متاسفانه ندارد؛ ما زیربار این گونه انتقادها نمی‌رویم؛ لذا منتقدان فقط ایراد نگیرند و انصاف و تقوا داشته باشند.

 به گزارش ایرنا، اسدالله رازانی در جلسه شورای برنامه ریزی استان که در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد، افزود: برخی از منابر و خطبای محترم در ارزیابی عملکرد دولت زبان را باز می‌کنند و از مرز تقوا خارج می‌شوند.

وی گفت: تریبون‌ها باید به منظور استحکام پایه‌های نظام و ایجاد برادری و امید استفاده بشوند نه به منظور تخریب دولت، این افراد باید از مقام معظم رهبری یاد بگیرند که گفتند در مساله فرهنگ اشکال داریم ولی همه مسئول هستند؛ همین طور در مورد مساله اشتغال فرمودند که من شرمندگی می‌کشم وقتی یک مرد بیکار است و نمی‌تواند از عهده مسایل خانواده‌اش بر بیاید.

چرا این افراد در هشت سال سوء مدیریت در کشور که ۸۰۰ میلیارد دلار از سرمایه کشور هدر رفت و آن فسادهای عظیم ۱۲۰ هزار میلیارد ریالی اتفاق افتاد، سکوت کرده بودند؟

 رازانی اظهار کرد: کسانی که فقط عیب گویی می‌کنند آیا هیچ حسنی در کار دولت و استان وجود ندارد؟ چرا این افراد در هشت سال سوء مدیریت در کشور که ۸۰۰ میلیارد دلار از سرمایه کشور هدر رفت و آن فسادهای عظیم ۱۲۰ هزار میلیارد ریالی اتفاق افتاد، سکوت کرده بودند؟

وی افزود: آنها الان انتظار دارند دولت مشکلات ۶۰ ساله کشور را حل کند در حالی‌که تازه شش ماه از برجام می‌گذرد؛ همچنین در مورد مدیریت هشت ماهه استان نیز انتظار دارند مشکلات ۲۰ ساله به خصوص در مورد آمار بالای بیکاری برطرف بشود.

استاندار کرمانشاه گفت: برخی از خطبای محترم، دولت را متهم می‌کنند که اقتصاد مقاومتی را جدی نگرفته است؛ در حالی که آقای روحانی اعلام کرده است که کلمه به کلمه این سیاست را قبول دارم و با هدایت و موافقت مقام معظم رهبری ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در حوزه معاونت اول شکل گرفته است.

برخی از افراد یا براساس غرض و یا براساس جهل در باره عملکرد دولت قضاوت می‌کنند

رازانی ادامه داد: دولت در واگذاری پروژه‌های دولتی، در فعال سازی واحدهای راکد و تعیین ماموریت برای تک تک وزارتخانه‌ها در زمینه اقتصاد مقاومتی اقدام کرده است.

وی بیان کرد: آنچه که دولت در سه سال گذشته در سطح ملی و استانی انجام داده است باعث شده تا نرخ تورم از ۴۲ درصد به ۱۰ درصد برسد؛ همچنین با مدیریت آقای روحانی و همکارانشان معضل بزرگ تحریم که کشور را دچار گرفتاری‌های بزرگ کرده بود و ما را در تحریمی شبیه شعب ابیطالب قرار داده بود؛ برداشته شد.

وی اظهار کرد: امروز روابط کشور در حال برقراری با دنیا و آثارش روشن است و به تعبیر آقای روحانی به جای آنکه هر روز با یک تحریم جدید مواجه باشیم، هر روز یک گشایش تازه برای کشور ایجاد می‌شود.

رازانی گفت: برخی از افراد یا براساس غرض و یا براساس جهل در باره عملکرد دولت قضاوت می‌کنند؛ در حالی که براساس آموزه‌های دینی برای قضاوت کردن ملاک‌هایی وجود دارد.

وی افزود: برخی از این اظهارنظرها چه در سطح ملی و چه در سطح استانی که با بی انصافی صورت می‌گیرد به دلیل نداشتن ملاک‌های قضاوت است از جمله اینکه افراد در کنار گفتن عیب کار، حسن کار را نیز بازگو کنند.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: مدیریت جدید استانداری وسط سال گذشته که هیچ بودجه عمرانی وجود نداشت مشغول به کار شد با این وجود در این مدت در سامان دادن به بازارچه‌ها و دعوت از گروه‌های مختلف سرمایه گذار داخلی و خارجی و برگزاری توام با آرامش انتخابات در استان کار شده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست