• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۴-۱۳
  • شناسه خبر: 1884

تغییرات در دانشگاه آزاد اسلامی کلید خورد / روسای استانهای اصفهان و یزد تغییر کردند

پیام ملت – در پی استعفای دکتر محمدرضا اسلامی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد و دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، سرپرستی این واحد و دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد به دکتر معصومه طباطبایی محول شد. در متن حکم رئیس دان ...

پیام ملت در پی استعفای دکتر محمدرضا اسلامی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد و دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، سرپرستی این واحد و دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد به دکتر معصومه طباطبایی محول شد.معصومه طباطبایی

در متن حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به معصومه طباطبایی، معاون پژوهش و فناوری واحد یزد آمده است: با توجه به استعفای جناب آقای دکتر محمدرضا اسلامی، نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربه سرکار عالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست واحد یزد و دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد منصوب می‌شوید.

امید است با توکل به خداوند متعال و با صداقت کاری، امانت‌داری و قانون‌مندی در انجام امور محوله موفق باشید.

میرزاده هم‌چنین از زحمات رئیس پیشین دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در دوران مسئولیت خود در واحد یزد تشکر و قدردانی و برای او آرزوی موفقیت کرد.

از جمله فعالیت‌های اجرایی و علمی طباطبایی می‌توان به معاونت هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، معاونت پژوهشی و فناوری واحد یزد، اولین عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد، از پیشگامان علم شیمی کشور، پژوهشگر برتر واحد در چند سال، پژوهشگر برتر استان و پژوهشگر برتر منطقه ۴ و ۷ کشوری واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد.

پیش از این دکتر فروغی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان نیز از این سمت کناره گیری کرد و به نظر می رسد موج دوم تغییرات در این دانشگاه شروع شده است .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست