• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۵-۱۹
  • شناسه خبر: 1918

شهبازی ، رضازاده و نصیری در صدر گزینه های استانداری زنجان

پیام ملت – جمشید انصاری استاندار زنجان سرانجام پس از چند هفته شایعه جابجایی « معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی » کشور شد و در ایران رسم بر این است با رفتن یک مسئول گمانه زنی ها از بالا و پایین ب ...

پیام ملت جمشید انصاری استاندار زنجان سرانجام پس از چند هفته شایعه جابجایی « معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی » کشور شد و در ایران رسم بر این است با رفتن یک مسئول گمانه زنی ها از بالا و پایین برای جایگزینی شروع می شود .

گروههای سیاسی سعی می کنند افراد نزدیک به جریان خود را بر اوضاع مسلط نمایند و طیف رقیب به کف مطالبات و خواست ها رضایت می دهد و در این میان برخی اشخاص نیز از معرکه به دورنمی مانند و در تکاپوی انتخاب استاندار مطلوب نظر خود هستند .

81567662-6381598photo_2016-01-14_12-19-22untitled

اما از روزی که جابجایی جمشید انصاری از استانداری زنجان قطعی گردید گزینه های متعددی روی میز جریانها و افراد و شخصیت ها قرار گرفت ، مهمترین گزینه ها جهت تصدی استانداری زنجان حمیدرضا شهبازی معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان است و اغلب حدس و گمان ها بر این موضوع استوار است که سکان ساختمان سفید استانداری زنجان را وی عهده دار خواهد گردید .

دومین گزینه مطرح برای این سمت دکتر محمد امین رضازاده مدیرکل سیاسی وزارت کشور است وی از نامزدهای سابق تصدی استانداری آذربایجان غربی در دولت تدبیر و امید بود که در لحظات آخر ، قرعه این سمت به نام علی سعادت رقم خورد .

مجمع نمایندگان ادواری مجلس استان زنجان نیز برای سهیم شدن در این پروسه سیاسی بیکارننشتند و تیمی به ریاست مهندس رضا عبداللهی نماینده کهنه کار مجلس سابق به سراغ دکتر سعدالله نصیری قیداری معاون سابق وزیر علوم و دبیرکل فعلی سازمان ملی یونسکو رفتند تا وی را برای قبول این سمت متقاعد نمایند و بلافاصله مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور نیز با وی تماس برقرار کرده تا بتواند وی را وارد مدیریت در وزارت کشور نمایند.

تیم احمد حکیمی پور در زنجان در قالب کمپین به مدد وی آمده اند تا وی را از ساختمان بهشت تهران به ساختمان سفید زنجان بکشانند و گزینه های دیگری همچون علیرضا منادی نماینده سابق تبریز در مجلس ، حسن پور فرماندار اسبق زنجان ، خدابخش استاندار فعلی اردبیل ، سید افصل موسوی نماینده بازمانده از مجلس ، نصیرپور نامزد بازمانده از مجلس در حوزه انتخابیه سراب ، چاووشی معاون سیاسی و امنیتی استانداری تهران و خباز استاندار فعلی استان سمنان برای تصدی استانداری زنجان مطرح است .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست