• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۵-۲۹
  • شناسه خبر: 1940

استاندار زنجان: ۵۳۵ پروژه طی هفته دولت در زنجان اجرایی یا به بهره برداری می رسد

پیام ملت – استاندار زنجان گفت: همزمان با هفته دولت امسال، ۵۳۵ پروژه با ۱۰ هزار و ۴۵۵ میلیارد ریال اعتبار توسط دستگاه های اجرایی، دهیاری ها و شهرداری های این استان اجرایی و یا به بهره برداری می رسد. به گزارش ایرنا، ...

پیام ملت – استاندار زنجان گفت: همزمان با هفته دولت امسال، ۵۳۵ پروژه با ۱۰ هزار و ۴۵۵ میلیارد ریال اعتبار توسط دستگاه های اجرایی، دهیاری ها و شهرداری های این استان اجرایی و یا به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایرنا، جمشید انصاری شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دولت افزود: امسال طی این هفته بخشی از پروژه های عمرانی، اجرایی و طرح های اقتصادی در دست اجرا به بهره برداری می رسد.
به گفته وی، در سطح استان زنجان ۱۹۴ پروژه عمرانی با ۲ هزار و ۵۵۸ هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی توسط دستگاه های اجرایی به بهره برداری می رسد.
استاندار زنجان گفت: از محل اعتبارات دهیاری های این استان نیز ۲۶۱ پروژه با ۱۹۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار می گیرد و این تعداد، پروژهای کوچکی هستند که در سطح روستاهای استان توسط دهیاری ها افتتاح می شود.
انصاری تعداد پروژه های قابل بهره برداری توسط شهرداری های تابعه استان زنجان در هفته دولت را ۴۲ پروژه اعلام کرد و افزود: ۳۲۹ میلیارد ریال برای این پروژه ها هزینه شده است.
وی ادامه داد: در کنار پروژه های عمرانی بیان شده که به بهره بردای می رسد، عملیات اجرایی تعدادی از پروژه ها در سطح استان زنجان با تامین اعتباری که برای آنان انجام شده، آغاز می شود.
استاندار زنجان گفت: در این استان عملیات اجرایی ۳۰ پروژه عملیات اجرایی با حدود هفت هزار و ۹۴۲ میلیارد ریال آغاز می شود.
انصاری، بزرگترین و مهمترین پروژه هایی که همزمان با هفته دولت عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد را نیروگاه ‘ زنجان یک ‘ و خط دوم راه آهن زنجان – قزوین عنوان کرد و افزود: عملیات اجرایی نیروگاه شماره یک زنجان با حدود ۳۰۰ میلیون یورو و ۱۲ هزار میلیارد ریال به طور رسمی توسط وزیر نیرو آغاز می شود.
وی تاکید کرد: در عملیات اجرایی دو خطه کردن راه آهن زنجان – قزوین در دو قطعه آغاز شده و عملیات تملک در این مسیر نخواهیم داشت، پیش بینی می شود این پروژه ۱۷۱ کیلومتری طی ۲ سال در چهار قطعه با سه هزار و ۷۰۰میلیارد ریال هزینه به پایان برسد.
استاندار زنجان گفت: عملیات اجرایی هشت پروژه با ۴۳۴ میلیارد ریال اعتبار در حوزه شهرداری ها آغاز خواهد شد.
انصاری به بهره برداری از پروژه های اقتصادی – سرمایه گذاری اشاره کرد و یادآورشد: ۳۱ طرح سرمایه گذاری در بخش های مختلف صنعتی، کشاورزی و گردشگری با هشت هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری مردم و حمایت سیستم بانکی به بهره برداری می رسد که این پروژه ها اشتغالزایی یک هزار و ۱۵ نفر را موجب می شود.
وی اظهارکرد: پروژه هایی که عملیات اجرایی و بهره برداری آن در هفته دولت آغاز می شود حدود ۲۰ هزار میلیارد ریال است که از این تعداد هشت هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای پروژه های قابل بهره برداری و حدود ۱۲ هزار میلیارد ریال نیز برای پروژه هایی است که عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست