• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۷-۰۴
  • شناسه خبر: 1979

شهردارزنجان: فاز نخست پروژه سبزه میدان طی دو سال اجرایی میشود

پیام ملّت – شهردارزنجان گفت:فاز نخست پروژه سبزه میدان طی دو سال اجرایی میشود به گزارش خبرنگارپیام ملت ،حبیب ملایی یگانه در نشست مطبوعاتی در جمع خبرنگاران به سابقه طرح سبزه میدان اشاره کرد و گفت:فاز نخست این پروژه د ...

پیام ملّت شهردارزنجان گفت:فاز نخست پروژه سبزه میدان طی دو سال اجرایی میشود
به گزارش خبرنگارپیام ملت ،حبیب ملایی یگانه در نشست مطبوعاتی در جمع خبرنگاران به سابقه طرح سبزه میدان اشاره کرد و گفت:فاز نخست این پروژه در دو هکتار بعد از عقد قرار داد اجرایی می شود.139407211413289696291134
وی با بیان اینکه ،طی دو هفته آینده فراخون آگهی برای اجرای فاز نخست این پروژه منتشر خواهد شد،ادامه داد:اجرای پروژه در فاز اول بصورت پیمانکاری بر اساس فراخوان و آئین نامه معاملاتی شهرداری صورت میگیرد،به نحوی که پرداخت مبالغ کارکرد پیمانکار بصورت حداکثر۲۵%نقدی و حداقل ۷۵% غیر نقدیاز محل تهاتر با املاک شهرداری خواهد بود.
شهردار زنجان ادامه داد:مساحت اولیه پیش بینی شده برای اجرای طرح سبزه میدان ۴/۸ هکتارمی باشد که حدودا ۴/ ۶هکتار این مجموعه طی سال های گذشته تملک وآزاد سازی شده و مابقی که شامل ۱۹۰ پلاک است که۱۴۵ پلاک آن بصورت سر قفلی و۴۵پلاک هم که به صورت سند مالکیت می باشد،باقی مانده است.
وی اعتبار اولیه پیش بینی شده برای اجرای فاز نخست را ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیارد تومان اعلام و تاکید کرد:با توجه به اینکه پروژه در مهمترین منطقه شهراز لحاظ بافت فرسوده قرار دارد،باید مسئولین توجه ویژهای نسبت به اجرای طرح داشته باشند.
یگانه یاد آورشد:پروژه سبزه میدان در سه فاز جداگانه اجرایی می شودکه اجرای فاز نخست از اهمیت ویژهای بر خوردار است.
شهردار زنجان با بیان اینکه ، سرمایه گذار این پروژه متعهد شده بود ۴ ماه پس از تهیه طرح اولیه نسبت به تهیه نقشه های فاز یک اقدام نماید، که متاسفانه به تعهدات خود عمل کرد،افزود: پرداخت مبالغ کار شناسی شده املاک واقع در این طرح نیز که مقررشده بود در طول مدت یک سال اول توسط سرمایه گذار انجام شود،عملی نگردید و شهرداری مجبور به فسخ قرارداد شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست