• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۷-۱۶
  • شناسه خبر: 2028

باتقویت نقاط مشترک مسلمانان،دشمن ناکام خواهد ماند

پیام ملت–نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان ،گفت:مسلمانان جهان دارای نقاط مشترک هستند که با تقویت این وجوه اشتراک،دشمن رادر رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهند گذاشت. حجت السلام و المسلمین علی خاتمی،در خطبه های نما ...

پیام ملتنماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان ،گفت:مسلمانان جهان دارای نقاط مشترک هستند که با تقویت این وجوه اشتراک،دشمن رادر رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهند گذاشت.

حجت السلام و المسلمین علی خاتمی،در خطبه های نماز جمعه ،افزود:دشمن همواره به دنبال نفوذ به مرزهای ایران و ایجاد تفرقه بوده تا به اهداف خود برسد که خوشبختانه همیشه شکست خورده است.

امام جمعه زنجان

وی ،با بیان اینکه ،به برکت خون شهدا،هم اکنون تنها یک شهر از سوریه در دست داعش است که با برنامه ریزی های صورت گرفته این شهرنیز، به زودی آزاد خواهد شد.

خاتمی به فعالیت های هیات های مذهبی درایام ماه محرم اشاره کرد و ادامه داد:برنامه های عزا داری مردم زنجان در این ایام،با عزت ،جلال و بزرگی اهل بیت عصمت و طهارت برگزار می شودکه مردم با هر چه بهتر برگزا رکردن این مراسم ها ،در واقع دین خود را به این واقعه عظیم اسلام ،ادامی کنند

امام جمعه زنجان ،بیان داشت:پس از گذشت نزدیک به ۱۴۰۰سال از واقعه کربلا،همچنان این واقعه بزرگ تاریخ ،شور و هیجان خود را حفظ کرده است.

وی، حضور پر شور مردم در دسته حسینه زنجان را امری مهم دانست و خاطر نشان ساخت:نذورات مردم دراین دسته باعث شده که قربانگاه حسینیه به عنوان دومین قربانگاه در جهان اسلام به شمار آید،که در این زمینه بهتر است صاحبان نذورات قربانی ،ذبح قربانی خود را به افراد مشخص شده و خادمان هیات ها بسپارند.

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست