• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۷-۱۷
  • شناسه خبر: 2045

استاندار زنجان: تغییرات ساختاری در کشور تا پایان دولت یازدهم انجام نمی شود

پیام ملّت – استاندار زنجان گفت: تا پایان دولت یازدهم هیچگونه تغییرات ساختاری در سطح کشور انجام نخواهد شد، چرا که درخواست در این خصوص زیاد است. به گزارش ایرنا ، اسدالله درویش امیری در حاشیه بازدید از کارخانه بسته بن ...

پیام ملّت استاندار زنجان گفت: تا پایان دولت یازدهم هیچگونه تغییرات ساختاری در سطح کشور انجام نخواهد شد، چرا که درخواست در این خصوص زیاد است.

به گزارش ایرنا ، اسدالله درویش امیری در حاشیه بازدید از کارخانه بسته بندی و روغن کشی شرکت غذایی انوار در جمع اعضای شوراهای اسلامی دهستان گیلوان، افزود: این دهستان باید به لحاظ جغرافیایی و جمعیتی شرایط لازم برای تبدیل به بخش را داشته باشد.%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%b4-%d8%a7%d9%85%db%8c%d8%b1%db%8c2
وی اظهار کرد: با توجه به اینکه درخواست های مکرری در خصوص تغییرات کشوری وجود دارد و دولت دهم نیز قول و قرارهایی در این خصوص داشته است تا پایان دولت یازدهم هیچ تبدیل وضعیتی در خصوص تقسیمات کشوری انجام نمی شود.
استاندار زنجان گفت: به دنبال تکمیل پرونده دهستان گیلوان در خصوص تقسیمات کشوری هستیم تا هر زمان دستورالعمل اجرایی آن ابلاغ شد، تبدیل وضعیت این دهستان محقق شود.
درویش امیری یادآورشد: تبدیل دهستانی به بخش یا بخش به شهر باید به لحاظ جمعیت ساکن و وسعت برخورداری منطقه دارای شاخص های لازم باشد.
مردم دهستان گیلوان شهرستان طارم خواهان ارتقای این دهستان به بخش هستند.
کارخانه بسته بندی و روغن کشی شرکت غذایی انوار در زمینه فراوری محصول زیتون با اشتغالزایی ۴۶ نفر به طور مستقیم فعال است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست