• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۷-۱۸
  • شناسه خبر: 2059

فعالیت۸۰ پزشک و پرستاردرایام محرم ،بصورت افتخاری

پیام ملت –مدیرعامل درمانگاه داراشفاء حسینه اعظم زنجان گفت:در دهه اول محرم ، ۸۰پزشک و پرستار به صورت افتخاری در این مرکز فعالیت می کنند که در این راستا پذیرش بیماران به صورت نوبت دهی خواهد بود. داوود وفا درگفتگو با ...

پیام ملتمدیرعامل درمانگاه داراشفاء حسینه اعظم زنجان گفت:در دهه اول محرم ، ۸۰پزشک و پرستار به صورت افتخاری در این مرکز فعالیت می کنند که در این راستا پذیرش بیماران به صورت نوبت دهی خواهد بود.%d8%ad%d8%b3%db%8c%d9%86%db%8c%d9%87

داوود وفا درگفتگو با خبرنگار پیام ملّت ، با بیان اینکه،پزشکان متعددی درسطح استان ،تمایل داشتند که ایام محرم در این مرکز فعالیت نمایند،افزود:دارالشفاء گنجایش پذیرش همه پزشکان افتخاری را که تمایل داشتند حضور داشته باشند را ندارد.

وی ادامه داد:این مرکز در طول سال ،پایین تر از تعرفه وزارت بهداشت و در طول ایام محرم به صورت رایگان به مردم،خدمات ارائه می دهد.

مدیرعامل این مرکز با بیان اینکه ، فعالیت پزشکان متخصص به صورت نوبت دهی از ساعت ۲۰به بعد انجام می گیرد،یاد آور شد:در این مرکز،پزشکان متخصص بیماری های قلبی عروقی،پوست ،داخلی ،مغز و اعصاب،ارتوپدی ،ارولوژی، چشم پزشکی،کودکان ،زنان و مامائی و دندان پزشکی حضور دارند.

وفا اظهار داشت:خدمات آزمایشگاهی،MRI،و سونوگرافی بنا بر تشخیص پزشکان و معرفی نامه از درمانگاه به مراکز بیمارستان ها ارجاع داده می شود.

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست